Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten var "utro" på facebook. GROVT. Og jeg oppdaget det. Før jeg oppdaget det lurte jeg litt på at han alltid var innlogget på facebook når jeg slo på min..Alltid.

Jeg har tilgitt han det han gjorde, men føler ubehag når han er på facebook, når vi ikke er sammen så er han fremdeles alltid pålogget. Selv om jeg har sagt at jeg blir usikker av det og at han godt kan kutte litt ned på den bruken til jeg blir tryggere igjen. Er jeg urimelig?

Anonymous poster hash: bafec...5aa
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Facebook er roten til mye vondt! Og så så meningsløst!! Jeg hadde en kjæreste som klagde over at jeg var så aktiv på face. Jeg forsto ikke hva han mente eller hva som var problemet med det.

Ikke før den nye kjæresten min endret facebookadferd fra å være innlogget tre ganger i uken til 8 ganger om dagen. Skjønte jo fort at det var noe veldig spennende som foregikk der inne- og det var ikke meg han skrev med.

Han har slettet Facebook nå i et forsøk på å få oss til å fungere. Det var hans forslag- og jeg vet ærlig talt ikke om det hjelper og om vi klarer oss...

Anonymous poster hash: 6e6c5...0c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...