Gå til innhold

Sexuelle koder blandt par?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at det finnes visse signaler blant dem som vil involvere andre i sexlivet sitt.

Noen som vet?

Et kjede rundt ankelen gir signal om at paret ønsker en ekstra mann? Men hvilken ankel?

Og så har jeg hørt at kjedet kan ledsages av en "leke" tattis.. Hjerterdame for eksempel for ekstra mann, spardame for ekstra sort mann...?

Og så har jeg sett at enkelte menn på naturiststeder går med en stålring rundt pungen... er det bare for at det er deilig eller gir det et signal?

Noen som vet??

post-31208-0-65743200-1397073086_thumb.j

AnonymBruker
Skrevet

Har også hørt om at hvis man f.eks. på en campingplass henger ut et rødt håndkle ved hytta kan man komme for litt kos :fnise:

Anonymous poster hash: 6a3c9...f33
Skrevet

jada, og rødt undertøy betyr at du vil ha sex. Rosa armbånd betyr at du vil ha analse. Gult betyr at du liker wetsex. Rødt armbånd betyr at du har mensen.

Når menn har blå boxer på betyr det at de har blåballer og må tømme seg så fort som mulig.

• Liker 3
Gjest alegria
Skrevet

Har også hørt om at hvis man f.eks. på en campingplass henger ut et rødt håndkle ved hytta kan man komme for litt kos :fnise:

Anonymous poster hash: 6a3c9...f33

Haha, ser for meg den kleine situasjonen om det ikke var intensjonen :ler:

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet

Vi pleier å si til hverandre: "ska du dusje?"... det betyr at det blir noe ved leggetid.... :fnise:

Skrevet

Også har man det velkjente kaffekoppen opp/ned trikset som betyr......................hmmmm...........jeg har glemt det.

I USA kan man gå bort til et annet par og spørre om de er venner med "ELLIS" - visstnok :)

"Ellis" is a generally accepted code name used to identify members of the swinging lifestyle. Ellis stands for L.S. (Lifestyle). The question "Are you a friend of Ellis?" can be used to help identify a member of the lifestyle in a public place without compromising confidentiality.

Skrevet

Hvis jeg eller min kjære tar med oss et håndkle inn på soverommet så vet vi det blir hankypanky. :P

Men har aldri hørt om at det skal være noen spesielle tegn for folk som vil invitere andre. Blir jo nesten redd for å gå med ankelsmykke nå.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Hvis jeg eller min kjære tar med oss et håndkle inn på soverommet så vet vi det blir hankypanky. :P

Men har aldri hørt om at det skal være noen spesielle tegn for folk som vil invitere andre. Blir jo nesten redd for å gå med ankelsmykke nå.

:fnise:

Tror at en håndjern nøkkel rundt halsen betyr noe... men vet ikke om det bare er for å vise at man driver med den slags, eller om det betyr noe mer. Tror det er det førstnevnte. (Noen bare fortelle hele verden hva de driver med på soverommet...)

AnonymBruker
Skrevet

I USA kan man gå bort til et annet par og spørre om de er venner med "ELLIS" - visstnok :)

"Ellis" is a generally accepted code name used to identify members of the swinging lifestyle. Ellis stands for L.S. (Lifestyle). The question "Are you a friend of Ellis?" can be used to help identify a member of the lifestyle in a public place without compromising confidentiality.

Åh, pokker.

Jeg har en amerikansk kone. I fjor møtte vi en av hennes studievenninner, også fra USA. Det var ei flott dame, fin kropp, pent smil, veldig sjarmerende. Ikke like flott som min egen kone, men hun og jeg hadde typisk hatt interesse for hverandre om vi møttes da begge var single.

Uansett, vi var ute å spaserte alle sammen, og plutselig sa hun "do you guys know Elis". Jeg reagerte litt overrasket på en rar måte, fordi jeg har en del kontakt med en som faktisk heter Elis, gjennom jobb. Så åpenbart var jo min reaksjon knyttet til hvordan i alle dager hun kjente denne jobb-Elis (noe som er en statistisk umulighet at hun gjør). Hun la raskt lokk på hele temaet like selvsagt som måten hun spurte på da hun ikke fikk noe respons å bygge videre på fra oss begge, men hun smilte lurt til meg på en måte som gjorde at jeg skjønte hun hadde brukt en eller annen kode for NOE, jeg bare forsto ikke hva. Min kjære kone tror jeg ikke skjønte noe i det hele tatt.

Like greit for min del at det ikke utviklet seg, min kjære er mer enn bra nok for meg, også i senga. Men nå vet jeg i det minste hva hun spurte om.

Anonymous poster hash: be876...bdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...