Wilmus Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Jeg syns egentlig politi er litt skummelt, men det har blitt til at jeg har sett litt på det alikevel..Mange kjekkaser a gett! Olav er litt for klysete, men han der fra Stavanger..Oh lord… (Han mørkeste av dem) Han var ganske så snasen ja..
Gjest alegria Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Jeg har på følelsen at det er Olav selv som lager alle disse trådene, siden han VET han blir nevnt 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Han fra haugesundAnonymous poster hash: 1871f...3cc
Gjest Citronella Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Jeg vet ikke hvem Olav er. Men jeg synes flere av de i nattpatruljen utviser maktmisbruk. De som håndterer saker best, er de i Trondheim. De har sosial intelligens, mens noen andre jeg har sett provoserer frem reaksjoner og hiver de på glattcella. Men han voksne med litt nedoverblikk og skalla fra Trondheim er småkjekk.
Infinite Skrevet 25. mai 2014 #7 Skrevet 25. mai 2014 Jeg vet ikke hvem Olav er. Men jeg synes flere av de i nattpatruljen utviser maktmisbruk. De som håndterer saker best, er de i Trondheim. De har sosial intelligens, mens noen andre jeg har sett provoserer frem reaksjoner og hiver de på glattcella. Men han voksne med litt nedoverblikk og skalla fra Trondheim er småkjekk. Enig! I tillegg har de alltid de mest spennende sakene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå