AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Jeg opplever at folk dømmer og at de fleste egentlig bare vil se deg slite. Jeg er sånn litt selv og det må jo være flere enn meg. Jeg unner ikke at folk skal ha det vondt, men det å høre at folk stryker på eksamen, mister førerkortet, legger på seg, skilles osv. kan få meg til å tenke at det er godt det ikke bare er jeg som sliter. Jeg tenker også at det for enkelte kan være på sin plass å oppleve litt motgang. Kall det gjerne bitterhet, misunnelse..hva som helst. Jeg har jo lagt merke til hvordan folk skravler om folks miserable liv med utroskap osv. Folk elsker jo å høre om andres elendighet. Hvis en jente tilsynelatende har alt, da blir folk ekstra glad for å høre at de har noen hemmeligheter som ikkeer bra. Jeg har derfor sluttet å si noe som helst. Jeg har nok blitt voksen nok til å forstå at de ferreste bryr seg og de fleste synes dette er oppløftende for sin egen del. Ikke holder de det for seg selv, men sprer det rundt via telefon og kaffebesøk. Er det noe positivt som når folk har giftet seg blir det vridd til " jaja, montro hvor lenge dette varer" osv. Jeg blir ikke så lett glad i mennesker, og er ikke glad i alle jeg har på vennelista på facebook. Folk jeg opprkiktig er glad i er jo noen nære venninner og familien. For disse vil jeg oppriktig bli lei meg hvis de stryker på en eksamen eller at de opplever å miste jobben osv. Det med å skulle dele alt mellom himmel og jord med venninner, fortro seg osv. Det har jeg virkelig brent meg på. Det rådet gir jeg aldri til noen. Anonymous poster hash: bb937...a91
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Deler sjeldent ting med venner. Jeg er innesperret med informasjon om meg selv, deler verken gode nyheter eller dårlige Har ikke brent meg på det før, som jeg kan huske ihvertfall, men har litt issues med å stole skikkelig på andre Eneste mennesket i verden som jeg deler alt til er samboeren min, men til og med da holder jeg ofte ting litt tilbake. Anonymous poster hash: 23aab...4be
Anglofil Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Jeg sier ting til kjæresten min og bestevenninna. Og kanskje mamma, eventuelt pappa. Liker ikke å dele med flere enn det. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Nei, jeg deler ikke med noen. Anonymous poster hash: a474e...ce2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå