fintsmil90 Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Hei. Har fått time for konsultasjon og mulig innsettelse av p-stav veldig snart. Har (muligens dumt), lest en del på nettet nå, og selvsagt snappet opp flere ulemper som bivirkninger osv, enn fordeler. Har noen her inne erfaringer med p-stav dere kunne tenke dere å dele? Trenger råd. Tusen takk!
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Jeg skulle selv sette inn p-stav, og legen min anbefalte meg at jeg gikk på cerazette i noen mnd først for å se hvordan kroppen min reagerer på prevansjonen (skal visst være samme virkestoffer). Jeg hadde da mensen annenhver dag og ble bare kjempefrusrtert og grinete av den grunn, så jeg endte da ikke opp med p-stav. Jeg har jo da ikke erfaringen du spør etter, men mitt råd til deg er at dersom du ikke allerede går på cerazette, prøv det først. Jeg kjenner noen som har tatt ut p-staven fordi de slet med hyppig mens.Anonymous poster hash: 5a00a...6b0
Nanami Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 (endret) Fordeler: slipper å tenke på prevensjon i 3 år, lite synlig, ingen mens Bivirkninger: ingen mens Må bytte min snart. Hatt den i over to år, så nå risikerer jeg mellomblødninger. Edit: første 4 mnd hadde jeg konstant mens. Men var bare helt tynt og nesten ingenting. Merket det bare etter sex. Endret 9. april 2014 av Pompom
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå