Gå til innhold

Hvordan vet jeg at han er interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg startet i ny jobb for 5 mnd siden og har hatt en veldig flørtende tone med en på samme avdeling. I januar begynte vi å møtes utenfor arbeidstid, vi dro på kino, ut og spiste og var ute på byen sammen. Jeg følte kjapt at vi hadde god kjemi og det eskalerte til at han begynte å bli med meg hjem noen dager etter jobb. Vi har også tilbrakt helger sammen og det har vært veldig hyggelig. Han har hele veien vært tydelig interessert i meg og sagt flere ganger at det er godt å være sammen med meg. Jeg fikk inntrykk av at han ville noe mer enn bare litt kos innimellom. I de siste tre ukene har han distansert seg mer, mer passiv. Han har avlyst avtaler et par ganger og sender sjeldent sms. Jeg føler jeg tar kontakt hver gang. I begynnelsen var det litt mer jevnt, må er det bare jjeg som tar initiativ og spør om vi skal møtes osv.

Forrige gang han avlyste spurte jeg han rett ut om han var usikker. Eller, jeg sa at jeg følte han var blitt så tilbakeholden. Jeg hørte han ble litt utilpass i stemmen og fleipa det bort med å si at vi jenter legger så mye i alt. Han kunne si at han ikke mente å være det, bare at han var sliten og ville bare være hjemme. Jeg slo meg til ro med dette, men det har ikke blitt særlig bedre.

Vi hadde avtalt at han skulle bli med meg hjem etter jobb i dag, men mot slutten av dagen kom det fram at han hadde glemt å ta med ekstra klær. Så da ble det ikke noe av..uten å beklage eller foreslå å ta det igjen en annen dag.

Jeg skjønner ikke hva som har skjedd... Vurderer bare drite i hele greia, evnt gjøre meg utilgjengelig en periode og se om han kommer til meg. Noen råd?

Anonymous poster hash: 168cb...b0d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han har møtt en annen? Kanskje han hadde dame fra før og var ute etter litt spenning? Kanskje han fant ut at kjemien ikke var så bra likevel?

Kanskje han bare er sliten?

Anonymous poster hash: 7fdc2...541

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg antar at det er en annen jente i bildet eller at han har funnet ut at han ikke vil ha noe mer med deg/et forhold.

Ettersom du faktisk har påpekt at ting har dabbet av og det ikke har endret seg er det ganske tydelig at han ikke er interessert. Dersom han faktisk var det og det var praktiske/tilfeldige grunner til at han ikke var tilgjengelig, hadde han skjerpet seg da det ble påpekt.

Jeg ville bare holdt avstand, sluttet å ta kontakt og fokusert på nye gutter.

Anonymous poster hash: efba6...58f
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje kanskje.

Uansett flørter han like mye når vi møtes på jobb. Da begynner jeg å lure litt.

Skrevet

Ville ventet å sett en stund jeg! Ventet til at han eventuelt foreslår at dere finner på noe sammen. Bli litt tilbakeholden du og, kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

En ting som må nevnes er at han har to barn fra før. Eksen flytta fra byen og tok med barna. Det er utrolig trist og jeg vet at det preger han mye :-( Det har vi snakket en god del om. Han fortalte henne om meg også...noe som ikke ble godt tatt imot for å si det sånn...

AnonymBruker
Skrevet

Ville ventet å sett en stund jeg! Ventet til at han eventuelt foreslår at dere finner på noe sammen. Bli litt tilbakeholden du og, kanskje?

Takk for råd! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...