Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen i to år. Uavhengig av krangel eller ei, så ignorerer hun hvis hun finner det for godt.

Dette begynner virkelig å tære på, og jeg vurderer å bryte ut av forholdet.

Noen som har erfaring med partnere som ignorerer?

Hva gjør dette med dere, hvordan takler dere det?

Anonymous poster hash: 15075...e1a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Hva mener du med at hu ignorerer deg hvis hu finner det for godt?

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med at hu ignorerer deg hvis hu finner det for godt?

Kommer i stor grad an på humøret hennes. Og uavhengig om det er krangel eller om jeg er grei.

Skrevet

Hørtes skikkelig barnslig ut av henne... Har du snakket med hun om det?

AnonymBruker
Skrevet

Hørtes skikkelig barnslig ut av henne... Har du snakket med hun om det?

I to år. Det hjelper ikke. Hun fatter ikke hvordan det påvirker meg.

Skrevet

Hvis hun ikke gjør noen ting for å bedre det, og du vet helt sikkert at hun ignorerer deg hadde jeg vurdert hele forholdet. Jeg hadde ikke funnet meg i det

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er utrolig lite modent og en lettvint løsning å bare gjøre det slutt om hun ignorerer fra tid til annen.

Vanskelig å gi råd når man vet så lite,; alder, livssituasjon, barn, jobb div spiller helt klart inn.

Er dere oppriktig glad i hverandre ?

Tenk tiltak, grav etter årsaken . Det er klart det er en årsak!!

Kommuniser, vis hensyn, respekter og godta ulikhetene hos hverandre.

Har hun behov for å være alene prøv å forstå.

Sett av tid når dere har mulighet og snakk om dette da og ikke når hun holder på med ignoreringen.

Anonymous poster hash: d7c11...078

• Liker 1
Skrevet

Ignorerer deg i hvilken situasjon?

Jeg gjør ofte det samme med kjæresten min når vi krangler e.l, fordi jeg vet hvis jeg ikke gjør det kommer jeg til å si ting jeg angrer på. Sier i fra, da. "Men nå kommer jeg til å slutte å svare på meldinger før jeg sier noe dumt, så snakkes vi i morgen. Jeg er kjempesint på deg akkurat nå, selv om jeg er glad i deg. Hejdå."

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I forrige forholdet mitt ble jeg diagnotisert deprimert, hadde det ikke noe bra med meg selv selvom jeg egentlig ikke hadde noe å klage over. Det endte med at jeg ignorerte kjæresten fordi jeg hadde det ikke noe bra med meg selv, derfor hadde jeg det heller ikke bra i forholdet. Han gav meg liksom ikke noe glede, selvom jeg visste at uansett hva han hadde sagt eller gjort, hadde jeg fått det noe bedre. Tror det bare er en naturlig reaksjon når man er sånn i sin egen boble.

Har du merket noe på humøret hennes at hun er annerledens? Har noe skjedd i det siste?

Kan godt hende det bare er en naturlig reaksjon på at hun ikke har det noe bra, og heller ikke vil dele sine tanker med deg.

Anonymous poster hash: c5284...059
AnonymBruker
Skrevet

Ignorerer deg i hvilken situasjon?

Jeg gjør ofte det samme med kjæresten min når vi krangler e.l, fordi jeg vet hvis jeg ikke gjør det kommer jeg til å si ting jeg angrer på. Sier i fra, da. "Men nå kommer jeg til å slutte å svare på meldinger før jeg sier noe dumt, så snakkes vi i morgen. Jeg er kjempesint på deg akkurat nå, selv om jeg er glad i deg. Hejdå."

Hadde det enda bare vært sånn. Jeg har sagt ifra til henne hva dette gjør med meg, men det hjelper ikke. Jeg forstår at hun har behov for å være alene noen ganger, men denne stillheten med jevne mellomrom tar knekken på forholdet. Hun er 28, jeg 31. Ingen barn, og ikke samboere. Begge er brente fra tidligere forhold, og vil bruke god tid. Jeg er outrovert følelsesmessig, hun ekstremt introvert. Vanskelig, og jeg er ved å gi opp.

AnonymBruker
Skrevet

I forrige forholdet mitt ble jeg diagnotisert deprimert, hadde det ikke noe bra med meg selv selvom jeg egentlig ikke hadde noe å klage over. Det endte med at jeg ignorerte kjæresten fordi jeg hadde det ikke noe bra med meg selv, derfor hadde jeg det heller ikke bra i forholdet. Han gav meg liksom ikke noe glede, selvom jeg visste at uansett hva han hadde sagt eller gjort, hadde jeg fått det noe bedre. Tror det bare er en naturlig reaksjon når man er sånn i sin egen boble.Har du merket noe på humøret hennes at hun er annerledens? Har noe skjedd i det siste?Kan godt hende det bare er en naturlig reaksjon på at hun ikke har det noe bra, og heller ikke vil dele sine tanker med deg. Anonymous poster hash: c5284...059

Jeg har vært over den der, for hun har tendens til å være litt glad/intens i perioder, andre perioder får jeg ikke kontakt. Det er som oftest i periodene hun er sliten. Da hjelper det ikke hva jeg sier/skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...