Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan dere anbefale en god primer for øyenskygge som gjør at sminken sitter LENGE? og hvor kjøpes de!

Skrevet

Urban Decay Primer Potion. :jepp: Jeg har den som heter Eden, den er gultonet og passer perfekt til huden min. Føler den dekker ørlite av blodårene mine, og foretrekker denne over den originale som er gjennomsiktig når den blendes ut. Jeg kjøpte min på hqhair.com, men feelunique har også fått UD nå.

Skrevet

Har fått Art Deco på Vita nå! Og den øyeprimeren der er helt fantastisk

Gjest Blomst83
Skrevet

Art deco ingen over, ingen ved siden av. Den er drøy i bruk,holder øyenskyggen på plass hele dagen og er vannfast.

Skrevet (endret)

Jeg bruker ”Too Faced Shadow Insurance Primer”: http://www.toofaced.com/p/eye-shadow-primers/shadow-insurance/ Den sitter som den skal, ingen "vaskebjørn-øyne" i sikte, selv etter mange timer. Den får fram fargene I øyenskyggene, og drøy I bruk er den også. Jeg kjøpte den på beautybay.com.

Too Faced tester ikke på dyr.crueltyfreelogo1_zpsd6571170.jpg

Endret av Bea »-(¯`v´¯)-»
Skrevet

Too faced sin Shadow Insurance Anti Crease Eye Shadow Primer liker jeg veldig godt :) Kjøpte den fra utlandet et sted, husker ikke hvor så linket deg bare den her så du ser utseendet :)

Som flere også nevner, Art Deco bruker min søster og hun er veldig fornøyd.

Skrevet

Makeupmekka sin

Skrevet

Jeg likte ikke den fra art deco, den ble veldig fort tørr i krukka. Urban decay og estee lauder sin er de beste synes jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...