AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Hva hadde du tenkt? Jeg føler at det er veldig ubehagelig når han gjør det, men har ikke sagt noe og eller nektet han. Kompisen til kjæresten min er veldig glad i å feste og ber kjæresten min ut hver eneste helg. Vet ikke helt hva jeg tenker rundt dette om det skal bli flere sånne fester framover. Bare single folk, gutter som danser og roter rundt med jenter og ja.. Anonymous poster hash: 85e47...30c
Gjest alegria Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Da sier du ifra hva du føler om det. Hva vi hadde tenkt er irrevant, da alle takler slik forskjellig - men hvis du ikke forteller kjæresten din at du ikke liker det, slutter han heller ikke med det
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Hvorfor kan dere ikke dra sammen? Anonymous poster hash: f500c...874 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Hvor gamle er dere? Stoler du på kjæresten din? Anonymous poster hash: 72623...25f 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Hvorfor kan dere ikke dra sammen? Anonymous poster hash: f500c...874 Jeg skulle faktisk ønske at vi kunne det.. Men han har aldri introdusert meg ordentlig for venene sine.. Så de vet knapt hvem jeg er. Og vi har vært sammen i 4 år Anonymous poster hash: 85e47...30c
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 For meg så er det rart at man reiser ut å fester alene når man er i et forhold. Alle festene jeg har vært på har jeg hatt med typen og det har somregel alle de andre også som er i et forhold. Hadde syns det var ubehagelig om han skulle festa ute aleine med en gjeng med jenter. Ikke fordi jeg ikke stoler på han for det gjør jeg, men for meg så er ikke det normalt når man er i et forhold.Anonymous poster hash: c697e...606 1
Gjest Runforit Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 Jeg skulle faktisk ønske at vi kunne det.. Men han har aldri introdusert meg ordentlig for venene sine.. Så de vet knapt hvem jeg er. Og vi har vært sammen i 4 år Anonymous poster hash: 85e47...30c Dere kan ikke dra sammen fordi du ikke er introdusert? Er det ikke i sånne situasjoner man blir introdusert? 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #8 Skrevet 9. april 2014 Jeg skulle faktisk ønske at vi kunne det.. Men han har aldri introdusert meg ordentlig for venene sine.. Så de vet knapt hvem jeg er. Og vi har vært sammen i 4 år Anonymous poster hash: 85e47...30c er dette litt rart, eller? hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: 5997b...193
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #9 Skrevet 9. april 2014 Hvor gamle er dere? Stoler du på kjæresten din?Anonymous poster hash: 72623...25f Vi er begge 22. Jeg tror ikke at han ville gjort noe først og fremst (selv om han var emosjonelt utro mot meg for 1 år siden, men vi har liksom lagt det bak oss). Men er redd for at han skal bli fristet.. Også synes jeg at hele situasjonen er litt ubehagelig.. Anonymous poster hash: 85e47...30c
Bixity Skrevet 9. april 2014 #10 Skrevet 9. april 2014 Spør om å få bli med på festen neste gang du. Så får du møtt vennene hans. Hvem vet, kanskje de synes du er dritkul og begynner å invitere deg med videre også :-),
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #11 Skrevet 9. april 2014 Jeg tenker slik: Er han utro, så er det faktisk ingenting du kan gjøre med det. Da er han søppel, som ikke klarer å holde kølla si i rett vagina. Skjønner at det er ubehagelig med en masse kvinner rundt kjæresten sin, men er han en ordentlig mann så ordner det seg. Hvis ikke, ja da vet du det iallefall og slapp å bruke 6 år på å holde han borte fra andre jenter, bekymringer osv.. Anonymous poster hash: ee6a6...7df 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #12 Skrevet 9. april 2014 For meg så er det rart at man reiser ut å fester alene når man er i et forhold. Alle festene jeg har vært på har jeg hatt med typen og det har somregel alle de andre også som er i et forhold. Hadde syns det var ubehagelig om han skulle festa ute aleine med en gjeng med jenter. Ikke fordi jeg ikke stoler på han for det gjør jeg, men for meg så er ikke det normalt når man er i et forhold.Anonymous poster hash: c697e...606 Og for meg så er det kjemperart om jeg alltid skulle ha/være med kjæresten min på fest. Anonymous poster hash: 110ee...d52 2
iilers Skrevet 9. april 2014 #13 Skrevet 9. april 2014 Tror ikke jeg hadde tenkt veldig mye over det, men kan godt forstå at du synes det er ubehagelig. Slik jeg ser det er det smart av deg å fortelle han hva du føler, og kanskje spørre om du får bli med? Hvis kjæresten derimot hadde nektet meg å bli med ville jeg blitt bekymret. 1
Anglofil Skrevet 9. april 2014 #14 Skrevet 9. april 2014 Det føles ikke så greit, blir skeptisk. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #15 Skrevet 9. april 2014 har pleid å drite i det, jeg stolte på kjæresten min. Og hadde han gjort noe hadde han gjort noe han ikke "hadde lov til" hadde jeg sett det på han med en gang. Anonymous poster hash: 9550c...a43
Kjempeliten Skrevet 9. april 2014 #16 Skrevet 9. april 2014 Du trenger ikke være med hver gang. Men inviter deg selv med en gang, også ser du det an om du vil bli med flere ganger og:) Selv kan kjæresten min bare dra på fester hvis han vil. Men han gjør det sjeldent uansett. Er som oftest jeg som tvinger han med på fester Men ja du må jo prate med han hvis det plager deg. Også må du klare å stole på han. Hvis du ikke klarer det så ødelegger jo det en del.
Gjest snoopy_93 Skrevet 10. april 2014 #17 Skrevet 10. april 2014 Du spør "hvordan hadde du likt eller reagert om jeg bare var på fester med nesten bare single menn" og tar det derifra.
Vill Skrevet 10. april 2014 #18 Skrevet 10. april 2014 For meg er det veldig viktig at kjæresten min vil bli kjent med mine venner, og at eg får bli kjent med hans venner Synes det er rart at han ikkje vil vise deg fram og ha deg på armen på fest. Eg er så stolt over min flotte, bedre halvdel, så eg vil gjerne ha han med ut. Hos oss er det sånn at eg kan gå ut med jentene, han kan gå ut med gutta. Og vi går ofte ut sammen. Alt etter om ein eller begge vil ut. Den andre er alltid invitert med, men er ikkje så ofte eg vil bli med på guttekveld for å si det sånn Hehe! Ville tatt ein prat, eg. Forklar han kva du synes, og spør kvifor han aldri inviterer deg med? Kvifor får du ikkje bli kjent med vennene hans?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå