Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjent en fyr, litt av og på i omtrent 10år.

Bekjentskapet har i hovedsak bestått av sex, og så dra hvert til sitt når vi var ferdige. Aldri vært på date eller noe lignende og har heller aldri vært foreslått å finne på noe annet. Jeg har forsøkt å kutte kontakten med han 2-3 ganger, fordi jeg egentlig ikke ønsker noe knullekompis, og har ikke inntrykk av at han har ønsket noe annet. Men det ender alltid opp med at han sender meg meldinger, og gir heller ikke opp før jeg svarer. Er nok litt svak, og gir etterhvert etter og vi fortsetter kontakten. Det har igjen skjedd nå, men vi har ikke hatt hatt sex, eller møttes i det hele tatt de siste månedene.

For noen dager siden sa han at han har sterke følelser for meg, og har hatt det en god stund. Og sa at han har fortsatt å kontakte meg i så mange år for en grunn...

Jeg har absolutt ikke hatt inntrykk av at han har hatt følelser for meg, føler ikke han har gitt tegn til det. Så ble overrasket.

Kan dette være noe han sier bare for å få sex?

Synes det er litt rart om han går gjennom alt dette bare for sex, når han enkelt kan få det hos andre på mye enklere vis. Veldig forvirret og usikker på om jeg kan tro på hva han sier.

Noen erfaringer? Eller gode råd? :)

Anonymous poster hash: e1194...8b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Inviter han på date

Anonymous poster hash: 4b6d3...264

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...