femme_pilot Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Hei. Jeg er egentlig på jakt etter ny frisørsalong og har lurt litt på Vouge men har hørt så mye forskjellig om de. Har noen her erfaringer fra de? Jeg farger håret blondt så trenger at de mestrer det å få en fin kald blondfarge. Takk for alle innspill
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Jeg vet ikke noe om den, men jeg har lest en del bra om Bjuti. Men tror det er veeeeeldig stive priser der. Anonymous poster hash: 88f28...b0a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Ekstremt overpriset.. De er helt OK flinke, så absolutt IKKE verdt pengene eller tiden! Anonymous poster hash: c0c21...34a 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 Hei. Jeg er egentlig på jakt etter ny frisørsalong og har lurt litt på Vouge men har hørt så mye forskjellig om de. Har noen her erfaringer fra de? Jeg farger håret blondt så trenger at de mestrer det å få en fin kald blondfarge. Takk for alle innspill De er helt grei, men jeg føler jeg har brukt for mye penger hver gang jeg har vært der inne. De er ikke noe flinkere enn andre salonger som koster mye mindre. Anonymous poster hash: a2b72...a65
femme_pilot Skrevet 12. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2014 Tusen takk for innspill Er slike kommentarer jeg har hørt mye.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 Har vært der en gang, og ble ikke fornøyd. Fargen ble ikke slik jeg ville og klippen ble skjev. Gikk tilbake for å få det rettet opp, men ble ikke fornøyd da heller. Da byttet jeg frisør. Anonymous poster hash: 9707a...2d7
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 Hei. Jeg er egentlig på jakt etter ny frisørsalong og har lurt litt på Vouge men har hørt så mye forskjellig om de. Har noen her erfaringer fra de? Jeg farger håret blondt så trenger at de mestrer det å få en fin kald blondfarge. Takk for alle innspill Den heter Vogue. Anonymous poster hash: c0ad3...a32
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #8 Skrevet 13. april 2014 Jeg gidder ikke å sitte på utstilling når håret blir stelt... Anonymous poster hash: a975a...ed7 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #9 Skrevet 13. april 2014 Er Vogue noen gang åpent? Går forbi to ganger per dag, og ser ekstremt sjeldent noen der inne. Om det er noen der er det kun en eneste kunde. Er en grunn til at de må ta de høye prisene, ja. Anonymous poster hash: 87b51...58d
Påfugl Skrevet 13. april 2014 #10 Skrevet 13. april 2014 De er ikke spesielt flinke verken med hår eller sminke, riktignok har jeg ikke vært der siden 2009. Men anbefales ikke.
Gjest BabyBlue Skrevet 13. april 2014 #11 Skrevet 13. april 2014 Så dette er med andre ord en salong som er hypet opp av bloggerne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå