Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2004 #1 Skrevet 7. juni 2004 det er en måned siden h*n gjorde det slutt med meg. her om dagen satt jeg på dataen, og fant det nyhdeligste bildet av oss sammen..jeg vil at h*n og skal få det, og lurer på om det er dumt av meg? jeg har innsedd at det ikke er noe igjen å hente, for h*n elsker ikke meg lengre. det er tungt, men jeg prøver ikke å tenke på det selv om at det også er veldig vanskelig. men uansett, blir det for dumt å gi bildet til h*n?
Gjest Phair Skrevet 7. juni 2004 #2 Skrevet 7. juni 2004 Hva er hensikten med å gi et slikt bilde da?
Gjest agurk Skrevet 7. juni 2004 #3 Skrevet 7. juni 2004 Ikke gjør det er mitt råd, du virker bare desperat! Og det vil du vel ikke?
Arkana Skrevet 7. juni 2004 #4 Skrevet 7. juni 2004 Jeg sier som Phair: hva er hensikten? Hadde jeg slått opp med noen og så fått et bilde av oss i gave hadde det sannsynligvis (avhengig av hvorfor og hvordan det ble slutt) gått rett i søpla og jeg hadde lurt på om han hadde en skrue løs. Det beste er å leve videre og bare la ham være.
Gjest Phair Skrevet 7. juni 2004 #5 Skrevet 7. juni 2004 Er vel kanskje en måte å "få det siste ordet" tror jeg da. Noen greier ikke å bare la enkelte ting være.
Gjest Chrizzy Skrevet 7. juni 2004 #6 Skrevet 7. juni 2004 Det virker jo som du sliter m kjærlighetssorg ennu, å gjøre de betyr nok at du enda har et håp, kanskje ubevisst? Å de kan kanskje være med på å gjøre prosessen med å komme over dette lengre å ennu mer vond. Så mitt råd er å ikke gjøre det, selv om du har lyst. Kanskje du bare lurer deg selv? Tvi tvi
Gjest Rar eks-samboer.. Skrevet 7. juni 2004 #7 Skrevet 7. juni 2004 Typisk at min eks-samboer er motsatt av folk flest som dumper: han dumpet meg- og senere er det HAN som vil være "venner" og HAN som tilbyr seg å sende bilder av oss sammen som jeg ennå ikke har sett. Jeg har slitt lenge med å komme over kjærlighetssorgen- mens HAN som endte det hele holdt på slik! Hvorfor kunne ikke eks'en min vært normal og oppført seg som andre som dumper: ikke ta NOE kontakt. Det gjør det bare vondt verre for meg... :-(
Gjest Til gjest Skrevet 7. juni 2004 #8 Skrevet 7. juni 2004 Spørsmål til gjest/trådstarteren: var det du eller h*n som gjorde det slutt? *Hvis det var DU som gjorde det slutt, hvorfor vil du sende bildet da? Samme hvor fint det er, så vil det bare vekke frem dårlige minner/følelser hos den du dumpet. Den dumpede forsøker jo å glemme deg..Det blir jo som å strø salt i såret. *Hvis det var h*n som gjorde det slutt med deg, kan jeg forstå hvorfor du vil sende bildet.
Gjest Phair Skrevet 7. juni 2004 #9 Skrevet 7. juni 2004 Spørsmål til gjest/trådstarteren: var det du eller h*n som gjorde det slutt? *Hvis det var DU som gjorde det slutt, hvorfor vil du sende bildet da? Samme hvor fint det er, så vil det bare vekke frem dårlige minner/følelser hos den du dumpet. Den dumpede forsøker jo å glemme deg..Det blir jo som å strø salt i såret. *Hvis det var h*n som gjorde det slutt med deg, kan jeg forstå hvorfor du vil sende bildet. Hvorfor det?
Gjest Til gjest Skrevet 7. juni 2004 #10 Skrevet 7. juni 2004 Nå så jeg at du skrev at det var du som har blitt dumpet... Jeg forstår godt at du vil sende bildet. Du håper sikkert at h*n som gjorde det slutt skal se hvor godt dere passer sammen og at du er kjekk osv..på det fine bildet? Det er hvertall en normal reaksjon hos mange dumpede, at de forsøker å få tilbake eks'en sin. Selv om de vet at det er slutt, handler de irrasjonelt fordi det tar TID å komme over eks'en. Å sende musikk, bilder, brev, sende sms, ringe....alt dette er vanlig for folk so mhar blitt dumpet. Det er en del av prosessen det! Hvis det gjør deg godt, send bildet. Men hvis dere har null kontakt er det kanskje litt rart at du plutselig bare sender et bilde?
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2004 #11 Skrevet 7. juni 2004 vi har litt kontakt, ikke mye.. tror uansett jeg lar bildet ligge. jeg vil ikke at det skal virke som om at jeg er desperat, og hun har sagt hun ikke føler noe lengre og det "respekterer" jeg. får se hva tiden bringer, kanskje angrer hun, kanskje ikke. uansett tror jeg ikke det kommer til å bli oss igjen noen gang, for hun har såret meg ganske mye, og jeg kommer ikke til å krype tilbake til henne selv om at jeg savner henne utrolig mye hele tiden. jeg ville bare at hun skulle få det bildet som hun kunne ha i fotoalbumet hun har med bildene vi har tatt sammen. alle de gode minnene. vil ikke at hun skal glemme meg, oss, og alt vi har til felles.
nyibyen Skrevet 8. juni 2004 #12 Skrevet 8. juni 2004 Da det ble slutt mellom meg og samboeren for et par uker siden og jeg hadde flyttet ut alle tingene mine (han var det som gjorde det slutt :-( ) så la jeg faktisk igjen noen bilder av meg og ett fint med oss på. På senga hans, som det eneste som var igjen etter meg... Alle her fraråder jo deg fra det, men jeg følte det var riktig. Det var jo jeg som hadde tatt alle bildene mens vi var sammen, og limt dem inn i album, som jeg selvfølgelig tok med meg da jeg flyttet. Han hadde ingenting fra meg, som minne. Jeg følte at det året vi bodde sammen og alle ferieturene vi tok var for viktig til å gå rett i glemmeboka, så jeg VILLE at han skulle se på bilder av meg / det fine bildet av oss to sammen og huske meg litt. ( )
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2004 #13 Skrevet 8. juni 2004 jeg har et par småting jeg har liggende hos henne enda.noe klær blandt annet. må jo hente dem en dag, så da kan jeg vel ta å lure det bildet i en konvolutt inn i leiligheten hennes.. har så utrolig lyst at hun skal ha det bildet, for som du sier nyibyen, så vil jeg ikke at hun skal glemme de to fantastiske årene vi har hatt sammen.. egentlig burde jeg hate henne men det klarer jeg ikke.hun sa over telefonen i beruset tilstand natt til toårsdagen vår at det ikke går. tror det er vel egentlig den mest sårende måten en kan få høre det på egentlig. slik føler jeg vertfall det, men klarer ikke å hate henne til tross.. jeg elsker henne enda. traff henne i dag, holdt på å knekke men klarte å holde det ijnni meg. hun virket lei seg når hun så meg.. hvorfor kan ikke jeg slippe å ha det slik som dette? jeg er for sentimental, takler ikke stort mer nå. er bare trist og lei meg.savner henne så utrolig masse.
LilleBille Skrevet 9. juni 2004 #14 Skrevet 9. juni 2004 .. ikke for å helle malurt i begeret.. men er det sikkert at hun vil ha noe bilde da? Hun gjorde det slutt med deg - og ønsker å gå videre i livet.. Tror du hun vil "angre" om hun ser bildet?? Hadde min ex kommet med et bilde - eller lagt det igjen til meg.. rett etter at jeg hadde gjort det slutt .. hadde det gått rett i søpla..
Gjest TomKrus Skrevet 9. juni 2004 #15 Skrevet 9. juni 2004 .. ikke for å helle malurt i begeret.. men er det sikkert at hun vil ha noe bilde da? Hun gjorde det slutt med deg - og ønsker å gå videre i livet.. Tror du hun vil "angre" om hun ser bildet?? Hadde min ex kommet med et bilde - eller lagt det igjen til meg.. rett etter at jeg hadde gjort det slutt .. hadde det gått rett i søpla.. Det der avhenger ærlig talt av hvordan det ble slutt. Det er vel ikke alle som "avskyr" eksen rett etter at man gjorde det slutt.
LilleBille Skrevet 9. juni 2004 #16 Skrevet 9. juni 2004 Det der avhenger ærlig talt av hvordan det ble slutt. Det er vel ikke alle som "avskyr" eksen rett etter at man gjorde det slutt. .. nei da ... men jeg synes det ville være skrekkelig påtrengende av ham å komme med et bilde av oss etter at jeg hadde gjort det slutt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå