AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Jeg snakker lite med andre om hva jeg har gjennomgått og jeg forstår ikke hva som skjedde med meg selv. Jeg tror jeg gjennomgikk altfor mye på privaten av utroskap, dødsfall og ble utestengt av den gruppen jeg hadde studert med i kollokvie. Jeg følte meg dønn alene og mistet motivasjonen. Jeg klarte ikke å lese, konsentrasjonen var ikke der. Det ble for mye. Jeg ville bare sove, trene og lage mat. Jeg har ingen plikt til å forklare andre noe som helst, men merker at dersom jeg ikke sier noe, blir jeg sett på som lat eller dun. Hvorfor fikk jeg ikke bedre karakterer forrige semester? Hvordan kan jeg som hadde så " lite" å gjøre ikke ha en sommerjobb enda? Familie og venner sitter på sine høye hester og dømmer meg. Jeg er plutselig den håpløse. Noen som kjenner seg igjen?Anonymous poster hash: e3d3e...eee 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Kjenner meg litt igjen der. Folk som har veldig mye på stell i livet er ekstremt rask på å kalle folk for lat. Anonymous poster hash: 447ba...82c 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Yes, kjenner meg igjen. Det beste er faktisk å kutte ut de negative folkene i livet ditt, selv om det er familie. Kutte ut helt eller holde kontakten på et minimum. Hvis du ikke føler deg bra etter et besøk eller etter å ha pratet med dem hva er poenget med å ha kontakt da? Folk får oppføre seg, samtidig må du prøve å sette litt mer grenser for andre mennesker. Du kan svare diffust, at alt er bra osv, da har de ikke noe å ta deg på. Anonymous poster hash: 8ef56...f3f 1
Lennhy Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 jeg kjenner meg meget godt igjen. Jeg møtte veggen som det smalt etter for 6 år siden å ennå slter jeg med energien. Enn om det er mye som skjer rundt deg som du føler er skyld i motivasjon og energi så skader det ikke å ta ein tur te legen å ta noen prøver. For meg viste det stort mangel på jern og lite B12 som gir mer utslag på hverdagen enn jeg trodde.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 Ja, man er liksom lat. Og det er nesten det styggeste folk kan si! Men det går tilbake på dem selv - det viser hvor teite de som sier det er. Anonymous poster hash: bf9c1...8f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå