AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Hadde du da forventet eller forlangt og få penger av han\hun ? Anonymous poster hash: 30e64...33e
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Nei, overhodet ikke. Anonymous poster hash: 68e11...d20 1
Gjest smooch Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Nei, man har jo aldri rett på noen andre sine penger 1
Gjest Genic Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 Hadde forventet litt hvis en bror eller søster eller forelder vant, ja. Hadde delt ut litt selv også. Men jeg hadde ikke forlangt noe. 9
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 Selvfølgelig ikke. Og det heter "hvis", ikke "vist". Anonymous poster hash: 48eeb...a5c 8
Gjest Linneah2013 Skrevet 9. april 2014 #9 Skrevet 9. april 2014 Hadde du da forventet eller forlangt og få penger av han\hun ? Anonymous poster hash: 30e64...33e I alle dager, hadde noen forventet eller forlangt penger av meg hvis jeg hadde vunnet, hadde jeg faktisk blitt fly forbannet. Den personen hadde ikke fått noe, men de som hadde vært glad på mine vegne, hadde jeg gitt til.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #11 Skrevet 9. april 2014 Nei, selvsagt ikke, det skulle tatt seg ut. Forlange, faktisk? Anonymous poster hash: 3f454...70e
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #12 Skrevet 9. april 2014 Selvfølgelig ikke. Og det heter "hvis", ikke "vist". Anonymous poster hash: 48eeb...a5c Anonymous poster hash: 30e64...33e 6
Gjest Tris Skrevet 9. april 2014 #13 Skrevet 9. april 2014 Nei. Jeg hadde sagt at nå kan h#n endelig gjøre alt h#n selv har lyst til, og gitt en klem dersom det falt naturlig.
Maximillian Cohen Skrevet 9. april 2014 #14 Skrevet 9. april 2014 Jeg hadde verken spurt, krevd eller forlangt, men jeg er samtidig ganske sikker på at jeg ville fått noe. Jeg er også ganske sikkert på at jeg ville delt med familien om jeg vant en stor sum. Bare synd ingen i familien spiller noe som helst, så sannsynligheten for at dette skal skje er ekstremt liten.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #15 Skrevet 9. april 2014 Helt ærlig. Dersom min far hadde vunnet masse penger i lotto, så hadde jeg nok håpt at han kunne hjulpe meg litt med leilighet kjøp. Men det må være en stor sum han vinner isåfall:P Jeg er alene barn. Dersom jeg hadde vunnet en stor sum med penger så hadde jeg definitivt delt med mine foreldre, og tror nok ganske sikkert at de hadde gjort det også. Men om det "bare" er en mill eller noe, så hadde jeg ikke forventet noe. Anonymous poster hash: 1f54b...1e9 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #16 Skrevet 9. april 2014 jeg ? Nei,man er ikke oppdradd slik. Mange av de hadde ikke sagt en skit, og langt mindre gitt vekk noe. Jeg hadde selv ikke sagt noe. jEG HADDE INVITERT PÅ EN LITEN FEST OG GITT TIL MINE NÆRMESTE Anonymous poster hash: 3277d...540
Eriks Skrevet 9. april 2014 #17 Skrevet 9. april 2014 Hadde forventet å få noe av de aller nærmeste, men hadde hadde likevel ikke blitt skuffet om jeg ikke fikk noe.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #18 Skrevet 9. april 2014 Herregud nei! Forventer ikke å få noe, og kreve noe gjør jeg i hvertfall ikke! Dog kan jeg med hånden på hjertet si at jeg kunne vinket farvel til studielånet og kanskje fått et hus, men kommer jo an på hvor mye det er snakk om. Et par milioner er jo egentlig ikke så mye, men vinner man over 100 mill i eurojackpot så blir det jo noe annet. Anonymous poster hash: 76d16...849
Omnivore Skrevet 9. april 2014 #19 Skrevet 9. april 2014 Hvis jeg hadde vunnet en mengder av penger hadde det nok dryppet en god del på nære familiemedlemmer, så jeg hadde nok sitti der og formant til meg selv at man ikke skal forvente noe for det er frekt, men allikavel blitt litt skuffa om en bror, søster eller foreldre hadde satt opp "nei, mitt" ansikt.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #20 Skrevet 9. april 2014 Ja, jeg hadde faktisk forventet å fått noe om f.eks min mor vant. Men det er fordi hun selv sier at jeg og min bror hadde fått en del av gevinsten, siden hun og stefaren min sitter så godt i det allerede at de strengt tatt ikke hadde hatt bruk for pengene selv. Om andre i familien hadde vunnet hadde jeg ikke forventet noe, men blitt glade på deres vegne. Om samboeren min vant hadde jeg forventet at pengene ble sett på som våre så lenge vi er sammen, og det samme forventer han.Anonymous poster hash: eccb1...164
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå