AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 hvorfor er det slik at jenter jeg blir kjent med, men ikke er så veldig interessert i og bare prater vanlig med, blir kjempegira på noe mer seriøst. Å dette er faktisk jenter jeg ser på som pene, og tiltrekkende. Men jenter som jeg faktisk kjenner jeg blir interessert i og gir oppmerksomhet ikke er interessert tilbake. Vil man absolutt ikke ha det man faktisk kan få? :S Dette er en evig runddans. Noen andre som har det slik med det motsatte kjønn? Anonymous poster hash: fe83b...9e8
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 I starten vil man nok det, men ikke i lengden. Anonymous poster hash: 7468f...ad8
Sapientia Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Hard to get er jo ikke noe moro. Er mye bedre når begge parter er interessert i videre kontakt og flørter gjensidig. Det er jo ikke alltid gjensidig når man først fatter interesse for en annen person, og for mitt vedkommende vil jeg raskt bli uinterressert selv dersom det ikke er noe respons å få.
Crobern Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Hater hard to get. Tror kanskje det er mer moro da man er i ungdommen. Mulig jeg tar feil der.
Betty Blue Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Nei, det tror jeg ikke. Man blir bare følelsesmessig stresset innvendig av slikt. Men du er kanskje mer avslappet og naturlig når du ikke er så interessert i noen? Og det er gjerne mer tiltrekkende i seg selv.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 Nei, det tror jeg ikke. Man blir bare følelsesmessig stresset innvendig av slikt. Men du er kanskje mer avslappet og naturlig når du ikke er så interessert i noen? Og det er gjerne mer tiltrekkende i seg selv. hmm...Meget godt tips:) TS Anonymous poster hash: fe83b...9e8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå