Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er bortreist. Han blir borte i 2 uker. Han reiste på fredag. Jeg savner han alt, og gleder meg til han kommer hjem. Å kjenne på savnet, å kjenne at man elsker ett annet menneske så høyt er godt. Vi har kontakt hver dag, og det er deilig. Dere som er redde for at forelskelse skal gå over, eller at dere ikke kommer til å få det fint senere...Jeg håper dere finner en person som mannen min er. Jeg elsker han veldig høyt. Vi har vært sammen i 8 år, og gift i 6 år. Her ser dere at det er mulig å ha det bra.

Nå kommer det sikkert noen kommentarer om at alle ikke har det sånn, og noen spydige"så bra for deg da". Men dette er skrevet til dere som er engstelige for forandringer. Forandringer skjer, men det er ikke farlig. Det kommer ann på hvordan man takler det.

Anonymous poster hash: 413df...42f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Det går an (korrigering sånn bare til opplysning og ikke for å være ekkel).

2. Så fint at du er lykkelig :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for korrigeringen. Jeg er opptatt av rettskrivning, og var veldig usikker på den der.Nå vet jeg:) :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Sitter i en situasjon som gjør at det du skrev, er nøyaktig det jeg trenger å høre... Tusen takk.

Anonymous poster hash: 59b73...c51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så bra :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner på dette savnet selv, går som regel 3 uker mellom hver gang jeg ser kjæresten, og da har vi bare en helg sammen

Anonymous poster hash: d08b0...3ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...