AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Siste uka har jeg vært så forferdelig varm! Det er bare deler av dagen, kommer og går, er på en måte bølger av varme, jeg brenner når det foregår og blir glovarm! Så forsvinner det like fort som det kommer. Er også forferdelig trøtt for tiden, men det er jo ikke noe rart når kroppen bruker all energien min på å lage så mye varme! Hva kan dette være? Kan det være sammenheng med at jeg ikke får i meg nok mat for tiden eller burde jeg dra til lege? Anonymous poster hash: 22686...750
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Hvor gammel er du? Hetetokter er vanlig ved overgangsalder. Kommer vel vanligvis veg 50 + -, men har hørt om kvinner helt ned til rett under 30 som har kommet i overgangsalderen. Anonymous poster hash: 2f88a...f0d
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Hvor gammel er du? Hetetokter er vanlig ved overgangsalder. Kommer vel vanligvis veg 50 + -, men har hørt om kvinner helt ned til rett under 30 som har kommet i overgangsalderen. Anonymous poster hash: 2f88a...f0d Er ikke det, vet hva overgangsalderen er, da mister du sexlyst, "tørker inn", mister mensen osv. Har absolutt ingen andre plager, kun hetetoktene som tar meg. Jeg er 20 forresten. Og sover dårlig for tiden også.. Anonymous poster hash: 618b6...fb2
ninuska_ Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Ikke at det hjelper deg så mye, men jeg skriver for det.. Jeg hadde en liten periode for et år siden i vår/sommerperioden hvor jeg hadde veldig problemer med hetetokter i flere måneder. Jeg fikk anfall av hetebølger hvor jeg følte at jeg svetter i hjel og fikk skikkelig hjertebank i flere minutter. Jeg fikk ikke sove om natta for jeg brant opp. Trodde en periode at jeg hadde kommet i overgangsalderen (altfor mange år for tidlig...). Fant aldri ut hva det var, men det gikk over av seg selv - men det er veldig ubehagelig!
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Siste uka har jeg vært så forferdelig varm! Det er bare deler av dagen, kommer og går, er på en måte bølger av varme, jeg brenner når det foregår og blir glovarm! Så forsvinner det like fort som det kommer. Er også forferdelig trøtt for tiden, men det er jo ikke noe rart når kroppen bruker all energien min på å lage så mye varme! Hva kan dette være? Kan det være sammenheng med at jeg ikke får i meg nok mat for tiden eller burde jeg dra til lege? Anonymous poster hash: 22686...750 Kan komme av stress og angst, bl.a. Anonymous poster hash: a2181...b85
Mynona Skrevet 20. oktober 2015 #6 Skrevet 20. oktober 2015 Tråden er ryddet for reklame. Mynona, mod.
OPIgirl Skrevet 20. oktober 2015 #7 Skrevet 20. oktober 2015 Er ikke det, vet hva overgangsalderen er, da mister du sexlyst, "tørker inn", mister mensen osv. Har absolutt ingen andre plager, kun hetetoktene som tar meg. Jeg er 20 forresten. Og sover dårlig for tiden også.. Anonymous poster hash: 618b6...fb2 [/quote Til din opplysning mister man nødvendigvis ikke sexlyst når man når overgangsalder. Man tørker nødvendigvis ikke inn heller. Noen opplever kanskje noe av dette i mer eller mindre grad. Noen opplever å bli deprimert og ha humørsvingninger. Jeg opplevde ikke noe av dette. Hadde kun hetetokter. Så du vet tydeligvis ikke så mye om overgangsalderen allikevel. 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #8 Skrevet 20. oktober 2015 Er ikke det, vet hva overgangsalderen er, da mister du sexlyst, "tørker inn", mister mensen osv. Har absolutt ingen andre plager, kun hetetoktene som tar meg. Jeg er 20 forresten. Og sover dårlig for tiden også.. Anonymous poster hash: 618b6...fb2 Ta deg en tur til legen du... Anonymous poster hash: ea0aa...431 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå