Gjest Pterodactylkake Skrevet 7. juni 2004 #1 Del Skrevet 7. juni 2004 Har hørt noe om skabb i sammenheng med dette, og hvor lang tid tar det å fikse det? Kan man kysse en middbefengt kjæreste? Eller klemme? Jeg hater lillepus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 7. juni 2004 #2 Del Skrevet 7. juni 2004 Tenker du på skabb ? Har pus skabb ? Isåfall tror jeg ikke at det smitter til mennesker, da dette er en annen type skabbmidd enn den som går på pelsdyr. Hørte på Animal planet at de visstnok kan bite, men ikke "holde hus" og formere seg på mennesker. Har ikke så veldig peil på dette, men du kan jo sjekke en av disse lege/helse-websidene ? www.doktoronline.no www.lommelegen.no www.folkehelsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 8. juni 2004 #3 Del Skrevet 8. juni 2004 Kjæresten min har blitt smittet av pus iallfall, han sa det kunne utvikle seg til skabb... Og helt siden torsdag når vi hadde sex sist har jeg klødd som beserk i underlivet. Håper jeg ikke har midd der :-? Har masse bitt oppover armene, men skal gå og undersøke meg i dag og få noe gjort, jeg orker ikke denne kløingen! Men takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 8. juni 2004 #4 Del Skrevet 8. juni 2004 Uffda... Håper du finner ut av hva det er, og at du får behandling. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 8. juni 2004 #5 Del Skrevet 8. juni 2004 Vel, det var ikke midd, det var sopp igjen! Æsj Nå sitter jeg her og det renner pille ut av meg, for et liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 9. juni 2004 #6 Del Skrevet 9. juni 2004 Jaja, bedre enn midd/skabb i allefall :D God bedring med soppen, det er slikt som skjer. D :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå