AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 En jeg ikke kjenner sa hei til meg i helgen, på Ikea. Han jobber der, og jeg har vært der på shopping flere ganger men aldri snakket med han. Og nå i helgen var jeg opptatt med å se på en vare, da han kom med varer og la på plass og sa hei. Hva betyr det? Anonymous poster hash: 4ebcc...bac
Quijote Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 At han jobber i butikk og er serviceinnstilt? 11
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Kanskje, men han har aldri sagt hei før. Og han holdt på en par meter unna der jeg var. Jeg så han ikke før han sa hei. Anonymous poster hash: 4ebcc...bac
Gjest bustyvel Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Trodde man skulle si hei når jobbet i butikk jeg? 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 det betyr at han er en drittsekk av en mann som bare er ute etter fitta di og du burde dumpe han. Anonymous poster hash: 833dc...665 4
Cho Kon It Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 1) Han kjente deg igjen og ville si hei 2) Han har fått kjeft av sjefen fordi han ikke sier hei til folk, og nå har han skjerpet seg 3) Han er utro
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #8 Skrevet 9. april 2014 Trodde man skulle si hei når jobbet i butikk jeg? Jeg vet ikke, de fleste der pleier ikke si hei når jeg går der ihverfall. Anonymous poster hash: 4ebcc...bac
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #9 Skrevet 9. april 2014 det betyr at han er en drittsekk av en mann som bare er ute etter fitta di og du burde dumpe han. Anonymous poster hash: 833dc...665 Jeg er da ikke sammen med han. Tøysekoppen. Anonymous poster hash: 4ebcc...bac
Solobrus Skrevet 9. april 2014 #10 Skrevet 9. april 2014 Jeg vet ikke, de fleste der pleier ikke si hei når jeg går der ihverfall. Anonymous poster hash: 4ebcc...bac Jeg jobber i butikk, og sier som regel alltid hei til kundene
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #11 Skrevet 9. april 2014 1) Han kjente deg igjen og ville si hei 2) Han har fått kjeft av sjefen fordi han ikke sier hei til folk, og nå har han skjerpet seg 3) Han er utro 1. Kanskje 2. De fleste som jobber der sier ikke hei. 3. Vet jeg ingenting om. Anonymous poster hash: 4ebcc...bac
Gjest Timber Skrevet 9. april 2014 #12 Skrevet 9. april 2014 TS MÅ være en dame.... o.O Men det betyr nok at han egentlig vil gifte seg med deg, så neste gang du er der, så bør du løpe mot han med armene utslått og rope "JA JA JA" eller noe....
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #14 Skrevet 9. april 2014 Det var jo hyggelig å bli sagt hei til. Men er vant til at alle ansatte er opptatt med sitt både der og andre steder. Anonymous poster hash: 4ebcc...bac
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #15 Skrevet 9. april 2014 TS MÅ være en dame.... o.O Men det betyr nok at han egentlig vil gifte seg med deg, så neste gang du er der, så bør du løpe mot han med armene utslått og rope "JA JA JA" eller noe.... Jente. Og drite meg ut mener du? Anonymous poster hash: 4ebcc...bac
Gjest Timber Skrevet 9. april 2014 #16 Skrevet 9. april 2014 Jente. Og drite meg ut mener du? Anonymous poster hash: 4ebcc...bac Det er bare så fascinerende at du klarer å legge så mye bak et hei at du trenger å opprette en tråd. Men på den seriøse siden, så sier du bare hei neste gang til han.
Gjest earthquake Skrevet 9. april 2014 #18 Skrevet 9. april 2014 det betyr at han er en drittsekk av en mann som bare er ute etter fitta di og du burde dumpe han. Anonymous poster hash: 833dc...665 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #19 Skrevet 9. april 2014 Det er bare så fascinerende at du klarer å legge så mye bak et hei at du trenger å opprette en tråd. Men på den seriøse siden, så sier du bare hei neste gang til han. Jeg er som sagt vant til å forsvinne i mengden, og det er sjelden noen sier hei til meg og da spesielt på et shoppingsenter. Og til opplysning så svarte jeg hei tilbake. Hm, så det er ikke lov til å undres over hva som kan være grunnen til at noen sier hei? (og bare så det er sagt, jeg er ikke på datingmarkedet) Anonymous poster hash: 4ebcc...bac
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #20 Skrevet 9. april 2014 Jeg er som sagt vant til å forsvinne i mengden, og det er sjelden noen sier hei til meg og da spesielt på et shoppingsenter. Og til opplysning så svarte jeg hei tilbake. Hm, så det er ikke lov til å undres over hva som kan være grunnen til at noen sier hei? (og bare så det er sagt, jeg er ikke på datingmarkedet) Anonymous poster hash: 4ebcc...bac Han var vel bare hyggelig? Trenger det å ligge noe mer bak det? Hvis jeg skulle lure så fælt hver gang en fremmed sa hei til meg hadde jeg nok rivd alt håret av meg til slutt.. Anonymous poster hash: 68bd1...720
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå