Gå til innhold

"Moves"

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg kunne gjerne tenke meg å lære noen nye "moves" i senga, slik at jeg kunne overraske min kjære litt. Synes det blir veldig rutinemessig om dagen. Med moves så tenker jeg på den Seinfeld episoden, hvor han forteller om at hver gang når dama begynner å bli skikkelig opphissa så gjør han .... og .... og avslutter med en rask ... etterfulgt av ... noe som visstnok gjør susen.

Om du er gutt eller jente spiller ingen rolle, jeg er bare ute etter å få noen ideer og innspill til noe gode teknikker / "moves" jeg kan prøve ut.

Beklager hvis innlegget virker komisk. Setter pris på svar som ikke er av typen "hihi" :ler: *smiler* osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kona liker godt at jeg avslutter med en "rulle", dvs sirkelbevegelser med hoftene så penis presser litt rundt i hele vagina.

Ellers så er jeg veldig fan av "trykkluftsborret", dvs at jeg gyver løs det jeg har. Kona blir veldig opphisset av det, men sier hun må ha en stor pute under hoftene for å få full glede (hvis vi bruker misjonæren).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Moves" som alltid funker, er å vise at du liker det!

Kanskje til og med å ta litt på seg selv - hvis du er komfortabel med det.

Menn liker jo ofte kvinner som viser initiativ... Ri han... det pleier de å sette pris på. Kanskje ikke bare "opp og ned"..men også " frem og tilbake"..(hvis du skjønner hva jeg mener)

Lek litt med han.... ikke vær så alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Lek litt med han.... ikke vær så alvorlig.

Ja, lek med kroppen, ikke tenk teknikk, men lek. Detta skal være gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Med ridning og frem og tilbake mener du da bevege hele kroppen, eller sitte oppreist og rulle hoftene frem og tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente med "frem og tilbake" er :Sitt helt nedpå ....med hele penis inne i deg...og gni deg frem og tilbake. Den skal være inne hele tiden. Dette er også en veldig lett stilling å få orgasme for jenta i.

Klitoris gnis jo mot hans kropp.

Veldig godt,for begge.....

Bytt litt på å være hard og myk og forsiktig...

Du kommer til å drive han til vanvidd!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

"9'ern" funker fint synes jeg.

9 grunne støt, så 1 dypt,

8 grunne støt, så 2 dypt,

...osv...

2 grunne støt, så 8 dyp,

1 grunt støt, så 9 dype.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"9'ern" funker fint synes jeg.

9 grunne støt, så 1 dypt,

8 grunne støt, så 2 dypt,

...osv...

2 grunne støt, så 8 dyp,

1 grunt støt, så 9 dype.

Hørtes jo fint ut det teoretisk sett. Og etter min mening bør teori og sex ikke kombineres. I bingen gjør man bare det som føles godt der og da, og det man ser at blir satt pris på. Har aldri tenkt på noen spesielle "moves". Bare leker meg frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...