Gjest sexysadie Skrevet 1. mars 2002 #1 Skrevet 1. mars 2002 I noen miljøer blant de fremmedkulturelle er det visst svært så krenkende for fedre og brødres ''ære og respekt''om deres døtre og søstre selv vil ta helt selvfølgelige valg vedr.deres liv.Disse stakkars jentene opplever å bli truet,slått,forvist og drept om de selv hevder sin rett til å bestemme hvem de vil gifte seg med eller om de ikke vil omskjæres. Dersom sønnene eller brødrene,derimot,begår kriminelle handlinger og lever av sine lovbrudd er det tydeligvis ingen som føler at ''æren og respekten''tar skade. Snarere tvert imot,kan det virke som. Tenk om de fremmedkulturelle miljøene hadde tatt kriminalitet,juks og fanteri like seriøst som at jentene deres selv vil bestemme over sine liv..... Da kunne nok den skyhøye kriminaliteten blant fremmedkulturelle menn gått ned og gjort dem litt mindre upopulære. At de mister mye av norske og lovlydige nordmenns ære og respekt for dem bryr de seg jo ikke mye om.Vi er jo bare naive,dumme og ''vantro''nordmenn,må vite.......
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2002 #2 Skrevet 2. mars 2002 Det ser ut som det Kongelige Norske Folk har våknet, skal man tro meningsmålingene. Vi skal nok få en skikk på dette ved neste stortingsvalg. I mellomtiden kan jo de fremmedkulturelle fortsette å berike oss slik at vi får enda mer grunn til å stemme langt ute til høyre.
Wonderwoman Skrevet 2. mars 2002 #3 Skrevet 2. mars 2002 Hei Anonym! Hva mener du med det? Det kongelige norske folk? Dette skal vi nok få skikk på ved neste stortingsvalg? Forstår ikke helt. Det ble for kryptisk for meg dette. Er det sånn å forstå at du har en løsning på dilemmaet eller? Hadde vært fint om du kunne utdype litt! På forhånd takk! -Mummitrollet-
Gjest sexysadie Skrevet 5. mars 2002 #4 Skrevet 5. mars 2002 Hva mente egentlig Jesus om innvandring? Er det noen som kan sin bibel så godt at de kan fortelle meg om dette?
ponita Skrevet 6. mars 2002 #5 Skrevet 6. mars 2002 hei sexysadie Jeg tror i hvertfall Jesus mente vi skulle elske hverandre og være gode med hverandre(også med syndere og horer og drapsmenn). Han sa da vel også at vi skulle dele? Og at om noen slo oss på det ene kinnet skulle vi vende det andre til, og om noen ba oss følge dem i en mil skulle vi følge dem i to mil... Nå tror dere vel jeg er kristen men det er jeg ikke. Har bare fått inn veldig mye herk med morsmelka...
ponita Skrevet 6. mars 2002 #6 Skrevet 6. mars 2002 ja, jeg må jo tilføye at min konklusjon da blir at Jesus mente innvandring var helt i orden. Hvis jesus var statsoverhode i et land tror jeg neppe han ville satt noen utenfor. Men han ville kanskje frelst dem så de ikke fikk lyst til å gjøre noe galt...?
Gjest sexysadie Skrevet 6. mars 2002 #7 Skrevet 6. mars 2002 jeg tror nok han ville sagt;ta din seng og forsvinn!
Chrisg Skrevet 7. mars 2002 #8 Skrevet 7. mars 2002 Vel , Jesus er ikke rasist så ha ville nok ikke ha sett med blide øyne på de som mener at mennsker med en annen hudfarge ikke skal få komme inn i Norge. Hvis man tar i betraktning at Jesus og Gud er den samme person så gjelder også det som moseloven sier om innflyttere "at man skal gjøre vel mot infflyttere for at du(jødene) har vært inflytter i Egypt. Men det gjelder også regler for de som er inflyttere om hvordan de skal gå frem for å bli endel av folket etc. Så konklusjonen vel. Den blir vel at vi skal hjelpe mennesker i nød , men at vi ikke trenger å akseptere kriminelle og andre typer uaksptabel adferd fra våre nye landsmenn. På den annen side så er Keiseren dvs staten og også i en viss grad nasjonene innstiftet av Gud slik det skal være et naturlig skille mellom folkeslag. cg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå