Gjest Funky Punk Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Virker nesten litt for godt til å være sant at Bio oil skal kunne redusere arr m.m Noen med erfaring? Har selv hatt kronisk betente kjertler under armene og på innsiden av lårene. Dette har ført til mange stygge arr og ujevn hudfarge. Kan f.eks ikke gå med singlett eller bikinioverdel om sommeren da jeg skjemmes veldig av dette. Det kan fikses kirurgisk, men får det ikke dekket da det tydeligvis ikke er alvorlig nok. Så leste jeg om Bio oil og tenkte at kanskje dette er verdt et forsøk.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Og jeg er ødelagt av strekkmerker. Tenk om det hadde funket!? Anonymous poster hash: a0ff5...6a5
Onica Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 Tror det er et ganske nytt produkt, er er nok ikke mange som har testet det enda. Jeg ville tatt reklamen med en klype salt.
Fuglen Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 Du kan jo bare prøve, og se om det hjelper for deg?
Cessa74 Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 Bio oil er ikke nytt i Danmark iallefall. Jeg fikk anbefalt den da jeg var der i fjor sommer. Smurte arrene under brystene etter opr, og oljen gjorde huden silkemyk og arrene ble raskere hudfarget og dempet. Den skal visstnok også gjøre underverker for tørr hud i ansiktet (smøre på før leggetid), men det har jeg ikke testet. Min lille erfaring er iallefall at den gjør huden myk, og arrene mindre synlige. Nå er disse arrene mine så og si helt usynlige, men om det skyldes oljen eller om de ville blitt så fine uansett vet jeg jo ikke.. Men skader jo ikke å prøve - det blir iallefall ikke verre!
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #7 Skrevet 11. april 2014 Det er ikke noe nytt. Det inneholder hovedsaklig mineralolje, dvs det er bare dritt og ikke verdt en krone. Anonymous poster hash: 4d534...328
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå