AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Det gikk litt vel fort i svingene til morgenen i dag, og de frosne laksefiletene som skulle tines i kjøleskapet havnet på kjøkkenbenken. De har altså ligget ute i rundt 8 timer. Jeg pleier ikke være så redd for å bedømme ut fra utseende/lukt om mat er OK å spise, men akkurat nå ble jeg veldig usikker på om disse er greie å spise. Synsing, takk?Anonymous poster hash: 4e025...e54
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Var de frosne når du la dem ut? Frosne laksefileter bruker vel nesten 3 timer på å tine i kjøkkenbenken og er kalde en god stund etter. Dersom de er vakumpakkede/forseglet, så ville jeg glatt stekt dem og spist dem. Laks er en ganske trygg fisk. Anonymous poster hash: d94ed...539
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Ja, de var frosne, og de er vakuumpakka Anonymous poster hash: 4e025...e54
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 går nok helt fint Anonymous poster hash: d78a3...de8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå