Gjest Jon Are Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Jeg er blitt hodestups forelsket i en kvinne jeg har datet en stund. Det skjedde plutselig , og nå kan jeg ikke få nok av henne.Jeg sender mange små elsker deg meldinger igjennom dagen, viser fram bilder av henne til alle mine bekjente, kjøper små gaver til henne og lengter etter henne den tiden vi ikke kan være sammen. Det føles meningsløs den tiden vi ikke er sammen rett og slett. Hun er like flink som meg på dette . Vi kan sitte og kose i timesvis. jeg blir aldri lei. Jeg har kommet til himmelen rett og slett. Men, så sier kammeratene mine at dette bare er i begynnelsen, og at snart ligger vi i hver vår sofa og spiser potetgull. De sier jeg har tatt helt av , og at jeg ikke kan forvente at det skal være slik hele livet. Jeg har ingen erfaring med slike sterke følelser fra før (pga rusmisbruk) Jeg kan ikke forestille meg at ting skal bli annerledes. Har kjent henne i 4-5 måneder nå. Jeg vil ha denen følelsen hele livet. Har ikke lyst til at det skal forandre seg. Kammeratene mine sier at det gjør det uansett! Har de rett? Hvordan ble samlivet etter forelskelsen ? Savner dere denne følelsen ( de som ikke har den lengre og som er sammen samme person)? Er det noen som har fått en helt annen opplevelse av partneren etter at forelskelsen gikk over? Dette er nytt for meg, og jeg lurer så fælt på dette. med hilsen fra: Jon Are
Euphemia Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Forelskelsesrusen (ja, det er en rus) gir seg etter en stund. "de lærde" sier etter ett års tid. Men dersom dere passer sammen og fortsetter å ha et godt forhold, er det ikke slik at forelskelsen bare blir borte. Den blir gradvis erstattet av en annen følelse. Mindre rusa, absolutt, mindre "akutt", kan man vel si. Men det er ingenting i veien for at den kan være like intens. Det er kjærlighet. Og det er også helt normalt å oppleve større eller mindre blaff av forelskelsesrus også etter lang tid sammen - det er bare ikke hele tiden lenger slik som i begynnelsen. Hver sin sofa og gomle pottis - nu vel, noen ender vel slik også. Men jeg tror ikke det er normen Nyt forelskelsen, du, og ikke kast bort tid på å bekymre deg for dette
Gjest Wei Wei Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Når forelskelsen går over, så kommer kjærligheten. Du kan får forelskelsen til å vare lengre hvis du f.eks. ikke flytter med henne raskt. Rutiner og hverdagen kan ofte minske førelskelsen. Jeg har vært sammen med kjæresten i 1,5 år. Og jeg er fortsatt der du er. Broren min sa at en ny bølge av forelskelsen kom da kona ble gravid og de fikk barn sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå