Gå til innhold

Russenavn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Bestevenninen min blir russ i år, og jeg ble spurt av klassevennene hennes om å hjelpe til å lage et russenavn. Jeg er absolutt ikke kreativ når det kommer til slik, så jeg bare satte meg ned å prøvde å finne noen historier jeg kunne ta inspirasjon i. Det var da jeg kom på en historie som kunne vært aktuell, men mangler et russenavn som passer inn.

Lang historie kort; hun slo til noen. Hva kan et passende navn være da? Håper dere kommer med tips. Om det ikke akkurat som passer til den historien, så er hun i alle fall veeeeeldig smart og unaturlig opptatt av religion (hun er ateist).

Anonymous poster hash: 972f6...4d4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Teofobene?

Anonymous poster hash: 8c4d0...705
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Teofobene?

Anonymous poster hash: 8c4d0...705

Hun er ikke slik at hun har noe i mot Gud. Hun er faktisk veldig for religionsfrihet, og leser mange bøker om religion.

Anonymous poster hash: 972f6...4d4

AnonymBruker
Skrevet

Hitface

Anonymous poster hash: bca29...13a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slående smart

Anonymous poster hash: bca29...13a

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av lalaz
AnonymBruker
Skrevet

Skrever med musa

Anonymous poster hash: acac5...f67
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt russenavn var en vane, altså.. :P noe jeg drakk mye av. Hver eneste gang. Hahah vonde minner :fnise:

Anonymous poster hash: 4c83b...26a
AnonymBruker
Skrevet

Velg navn som passer til enten utseendet eller noe hun er kjent for å interessere seg for eller har gjort. Hadde en med-russ som var EKSTREMT hårete, så han het Hairy Scary Dude:P

Om interessen for relition også omfatter mytologi, kanskje noe derfra? Eller kjente personer fra religiøse tekster?

Anonymous poster hash: ff410...04f
AnonymBruker
Skrevet

Velg navn som passer til enten utseendet eller noe hun er kjent for å interessere seg for eller har gjort. Hadde en med-russ som var EKSTREMT hårete, så han het Hairy Scary Dude:P

Om interessen for relition også omfatter mytologi, kanskje noe derfra? Eller kjente personer fra religiøse tekster?

Relition faktisk :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...