AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Hei! Bestevenninen min blir russ i år, og jeg ble spurt av klassevennene hennes om å hjelpe til å lage et russenavn. Jeg er absolutt ikke kreativ når det kommer til slik, så jeg bare satte meg ned å prøvde å finne noen historier jeg kunne ta inspirasjon i. Det var da jeg kom på en historie som kunne vært aktuell, men mangler et russenavn som passer inn. Lang historie kort; hun slo til noen. Hva kan et passende navn være da? Håper dere kommer med tips. Om det ikke akkurat som passer til den historien, så er hun i alle fall veeeeeldig smart og unaturlig opptatt av religion (hun er ateist). Anonymous poster hash: 972f6...4d4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Teofobene? Anonymous poster hash: 8c4d0...705 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Teofobene? Anonymous poster hash: 8c4d0...705 Hun er ikke slik at hun har noe i mot Gud. Hun er faktisk veldig for religionsfrihet, og leser mange bøker om religion. Anonymous poster hash: 972f6...4d4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 HitfaceAnonymous poster hash: bca29...13a 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Slående smartAnonymous poster hash: bca29...13a 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 Skrever med musa Anonymous poster hash: acac5...f67 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #8 Skrevet 9. april 2014 Mitt russenavn var en vane, altså.. noe jeg drakk mye av. Hver eneste gang. Hahah vonde minner Anonymous poster hash: 4c83b...26a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #9 Skrevet 9. april 2014 Velg navn som passer til enten utseendet eller noe hun er kjent for å interessere seg for eller har gjort. Hadde en med-russ som var EKSTREMT hårete, så han het Hairy Scary Dude:P Om interessen for relition også omfatter mytologi, kanskje noe derfra? Eller kjente personer fra religiøse tekster? Anonymous poster hash: ff410...04f
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #10 Skrevet 9. april 2014 Velg navn som passer til enten utseendet eller noe hun er kjent for å interessere seg for eller har gjort. Hadde en med-russ som var EKSTREMT hårete, så han het Hairy Scary Dude:P Om interessen for relition også omfatter mytologi, kanskje noe derfra? Eller kjente personer fra religiøse tekster? Anonymous poster hash: ff410...04f Relition faktisk Anonymous poster hash: ff410...04f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå