Gjest k Skrevet 7. juni 2004 #1 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg kjenner så få som har barn. Er 23 år og har ei jente på 11mnd. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 7. juni 2004 #2 Del Skrevet 7. juni 2004 Er du hjemme med barnet på dagtid? Stavanger kommune har flere åpne barnehager som er sosiale og hyggelige, både for mor og barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 7. juni 2004 #3 Del Skrevet 7. juni 2004 heisann!JEg har ei jente på 10 og 1/2 mnd og bor i stavanger. Sende meg bare en PM du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2004 #4 Del Skrevet 8. juni 2004 Bare send en PM her også. Jobber da, men er alltid artig å kjenne nye. Jenta mi fyllte året i går Kjenner forresten Viwi fra før av gjennom KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 8. juni 2004 #5 Del Skrevet 8. juni 2004 Anbefaler at du bruker nettkontakten vår :-). ~Sissan - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg