Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er h*n flink på den fronten?

Anonymous poster hash: f1586...7fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt :D

Skrevet

Nei

Har han ledig tid, trener han.

• Liker 1
Skrevet

Han er kjempeflink :)

Skrevet

Jepp! Mer enn hva jeg forventer!

Skrevet

Veldig veldig flink. Føler meg ordentlig bortskjemt.

AnonymBruker
Skrevet

Dessverre ikke. Tatt det opp flere ganger, han sier bare at han ikke tenker noe over det, og at så lenge han ikke sier noe så er alt bra.... Argh...

Anonymous poster hash: 384e1...2c6

AnonymBruker
Skrevet

ja min er veldig flink til det.. Han kan falle litt for mye bort i spill på telefonen sin innimellom, og jeg er så godt vant at jeg da blir fornærma :P

Anonymous poster hash: 96427...e05
AnonymBruker
Skrevet

Han er veldig flink.

Anonymous poster hash: f7bf6...4b0
Skrevet

Ja, det er han :-)

Skrevet (endret)

Haha! "Oppmerksomhet", virkelig? Er dere barn?

Endret av Jone
  • Liker 1
Skrevet

Mer enn nok! Føler meg som prinsessen på erten hver dag!

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig lite. Han savner meg mest sent på kvelden... Jeg setter pris på at han lurer på hvordan jeg har det, at han er oppriktig interessert i meg/mitt. Han er god å vise at han savner/elsker meg av og til da. Hva slags oppmerksomhet tenker dere på da og hva er viktig for dere?

Anonymous poster hash: 6d05e...c07
Gjest tsejG
Skrevet

Haha! "Oppmerksomhet", virkelig? Er dere barn?

Det er unektelig leeenge siden jeg var barn, men liker fremdeles både å gi og få oppmerksomhet til/fra kona.

Det er da faktisk en ganske så viktig ingrediens i det å holde gløden i ekte/samboerskapet oppe, noe dagens unge med fordel bør filosofere litt over innimellom dataspillinga og mobilknottinga :lur:

• Liker 2
Skrevet

Egentlig lite. Han savner meg mest sent på kvelden... Jeg setter pris på at han lurer på hvordan jeg har det, at han er oppriktig interessert i meg/mitt. Han er god å vise at han savner/elsker meg av og til da. Hva slags oppmerksomhet tenker dere på da og hva er viktig for dere?

Anonymous poster hash: 6d05e...c07

Å, det kan være alt mulig!

Alt fra et lite blunk i et selskap til å gjøre hverandre hyggelige tjenester i hverdagen. Vi er for eksempel to veldig glade frokostpersoner. Jeg vet at hvis han forsover seg så setter han umåtelig stor pris på at jeg spretter opp og lager den til han så han får spist før han drar. Han vet at jeg setter utrolig stor pris på en god middag så de kliner han til med stadig vekk. Herlig!

AnonymBruker
Skrevet

Han jobber mye, men han er veldig til stede når vi er sammen. Vil prate sammen og veldig oppmerksom under sex. Han er mer interessert og givende enn noen andre jeg har datet. Han sender meld og ringer innimellom jobben hele tiden.

Jeg foretrekker kvalitet over kvantitet. Vil heller ha en mann som liker jobben sin, står på og får gitt mye jobbmessig og har kvalitetstid med meg når vi er sammen enn en fyr jeg ser hele tiden som oftest spiller dataspill eller leker med telefonen.

Anonymous poster hash: 75edb...299
  • Liker 1
Skrevet

Både ja og nei. Nok til at jeg kan føle meg elsket, men noen ganger føler jeg meg behandlet som hår i suppa. Vi har alle gode og dårlige dager når det gjelder å se og ha overskudd til hverandre. Det gjelder meg overfor ham også.

Skrevet

Ja, det er han! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Nei. Og ettersom vi har et avstandsforhold er det veeeeeldig slitsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...