AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Du er ikke helt min type eller du er akkurat min type er jo vanlige ting å si, men vet du hvilken type du er? Jeg er den stille, sjenerte og nerdete typen Anonymous poster hash: cb4e1...a8e
ExpectoPatronum Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Jeg er den ''typen'' som er stille før du har blitt kjent med meg, den ''typiske gamerjenta'' med dårlig selvtilitt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Rare, merkelige, interessante. Kommer an på hvem du spør. Anonymous poster hash: 378e5...e7a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Har hørt litt av hvert om meg selv, men jeg er sjenert, stille, hvis jeg ikke kjenner de jeg er med og kan bli veldig tilbaketrukket,tilbakeholden- noe jeg syns er dumt. Jeg låser meg selv litt og tenker og analysere for mye, så kommer angsten. Med familie, gode venner og samboer så er jeg snill,morsom, noe sjenert, sier det som jeg mener. Jeg er viljesterk, ærlig, men kan gi opp lett, men hvis det er noe jeg virkelig vil, så går det alltid 100%.. Men det er kjipt å skulle være så sjenert og stille, da er det ikke så lett å bli kjent med nye jobb eller komme i samatale med andre, som på jobb. Anonymous poster hash: d2ad3...b73
Fjellmonkey Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 Kjent med nye *folk. Ac på mobilen, blæ;-P
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 Jeg er den ''typen'' som er stille før du har blitt kjent med meg, den ''typiske gamerjenta'' med dårlig selvtilitt. Akkurat min type! Anonymous poster hash: 1cb55...3b3 2
Surriball Skrevet 9. april 2014 #8 Skrevet 9. april 2014 Jeg er hun utadvendte, litt nerdete jenta. Lyser visstnok litt søt korjente, og det er vel ikke det verste man kan signalisere?
Citron Skrevet 9. april 2014 #9 Skrevet 9. april 2014 Den typen som har ambisjoner, er høylytt og tar ikke ting så høytidlig. tenker jeg
Apehjerne Skrevet 9. april 2014 #10 Skrevet 9. april 2014 ofte tror man at man er noe man ikke er. eller har ønske om at folk ser en på en spesifikk måte.andre har kanskje en helt annen oppfattning av hva du er enn deg selv 1
chouette Skrevet 9. april 2014 #11 Skrevet 9. april 2014 Ved første øyekast er jeg nok den i overkant åpne og sosiale Tror det bunner i at jeg alltid er nervøs når jeg treffer nye mennesker og får brukt med denne ved å prate istedenfor å sitte taus. Men sånn egentlig er jeg veldig rolig og glad i alenetid.
Nanami Skrevet 9. april 2014 #12 Skrevet 9. april 2014 Jeg har fått høre at jeg virker overlegen og er som en "mean girl", men så fort folk blir kjent med meg skjønner de at jeg bare er sjenert. Er som natt og dag når jeg er edru kontra et par øl innabords.
LexSuperior Skrevet 9. april 2014 #14 Skrevet 9. april 2014 Jeg pleier å oppfattes som veldig utadvendt selv om jeg dør på innsiden for jeg er så sjenert. 1
Gjest Nanna87 Skrevet 9. april 2014 #15 Skrevet 9. april 2014 Jeg er den tøffe guttejenta som alle jentene samt noen menn skremmes av;) Har ADHD så er ganske rett fram i talen, samt glad i livet! Ellers er jeg utadvendt og glad i mennesker som gir av seg selv, men har en tendens til å bli sammen med menn som er rake motsetning av meg selv, altså sjenert.
Gjest Heartbeat Skrevet 9. april 2014 #16 Skrevet 9. april 2014 Jeg er utadvent og sosial , pratsom og ler mye
altflyter Skrevet 9. april 2014 #17 Skrevet 9. april 2014 Jeg er den sjenerte, men likevel utadvente som snakker som en foss etter hvert som at jeg blir mer og mer nervøs. Masebøtte, men veldig tilbakeholden om personlige ting.
Kassiopeia Skrevet 9. april 2014 #18 Skrevet 9. april 2014 For de som ikke kjenner meg er jeg innadvendt og veldig sjenert i folkemengder, men også veldig reflektert, og kan nok sikkert virke kjedelig for noen. Fra barneskolen og helt til vgs var jeg mye alene og utestengt, men tydeligvis aldri bevisst av andre. Fordi jeg blir sett på som en typisk "pen jente", har jeg fått høre av tidligere klassekamerater at de trodde jeg rett og slett ønsket å være for meg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #19 Skrevet 9. april 2014 Hum, jeg har forandret meg endel over årene, har blitt mer rolig, og naturlig nok med alderen -mer innsiktsfull. Utad for folk så er jeg skravlete og i mange år var jeg "kjent for" å være blid -alltid, men de som kjenner meg bedre vet at jeg også liker å være alene. Er nok både en huleboer og en som blir med på de rareste ting, jeg kan sove i 15 timer, sitte for meg selv, men jeg kan også bli supersosial og holder ut i flere døgn uten ordentlig søvn om det plutselig bare blir sånn. Har som sagt blitt roligere årene, men fortsatt er jeg like travel inni som utenpå, og det er ikke så enkelt å bare skru av hjernen som vi alle vet, så for meg er den kroppslige avslappingen en måte å holde ut med en aktiv personlighet og elektriske hjernebølger på. Møter du meg så kommer det helt an på settingen om du liker meg ved første øyekast iallefall -men sånn er det vel for alle. Anonymous poster hash: c8f49...4bb
Patronus Skrevet 9. april 2014 #20 Skrevet 9. april 2014 Vanskelig å bli skikkelig kjent med, snill, lett å trampe over, usikker, sosialt utilpass, energisk, humørsyk, veldig innadvent, konfliktsky OSV.. Vet liksom ikke helt hvilken bås jeg vil sette meg inn i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå