Gå til innhold

Betyr foreldrenes sosiale staus noe for mannens valg?

Anbefalte innlegg

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Hva mener dere, betyr foreldrenes sosiale status noe for om mannen vil satse seriøst på en kvinne?

Selvfølgelig burde det ikke være relevant, men jeg har notert meg i noen tilfeller at det kan være det (?) De siste 2 kjærestene mine har foreldre, søsken og besteforeldre som er jurister. Jeg er også nyutdannet jurist, men mine foreldre har ikke høyere utdannelse (eller snakker riksmål). Jeg er riktignok ikke som mine foreldre, men de er jo snille. :)

Tror dere en mann kan synes slikt er avgjørende for om han vil være seriøs med en kvinne?

Håper dere svarer meg seriøst og ikke sier "dette må du da vite best selv" og andre slengbemerkninger. Noen vil vel skrike "snobb" til meg. Håper uansett på noen svar. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest TomKrus
Skrevet
Hva mener dere, betyr foreldrenes sosiale status noe for om mannen vil satse seriøst på en kvinne?

Selvfølgelig burde det ikke være relevant, men jeg har notert meg i noen tilfeller at det kan være det (?) De siste 2 kjærestene mine har foreldre, søsken og besteforeldre som er jurister. Jeg er også nyutdannet jurist, men mine foreldre har ikke høyere utdannelse (eller snakker riksmål). Jeg er riktignok ikke som mine foreldre, men de er jo snille. :)

Tror dere en mann kan synes slikt er avgjørende for om han vil være seriøs med en kvinne?

Håper dere svarer meg seriøst og ikke sier "dette må du da vite best selv" og andre slengbemerkninger. Noen vil vel skrike "snobb" til meg. Håper uansett på noen svar. :)

Tviler på at dette er så særlig viktig for mange menn. Lurer faktisk på om det er viktigere for kvinner. Mitt inntrykk er iallfall at forholdet jeg har til min familie er viktigere for de jentene jeg treffer på, enn deres forhold til deres familie er for meg.

Men for noen (uavhengig av kjønn) vil slike ting alltid være vikitg. I slike tilfeller er vel uansett den personen ikke den rette..