Bente Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #2 Skrevet 7. juni 2004 Hva heter det diktet som ender på "å størst av alt, er kjærligheten"
Gjest Odense Skrevet 7. juni 2004 #3 Skrevet 7. juni 2004 Driver å leter å styrer etter det samme...har vært på biblioteket idag og lånt diktbøker :-) Og blir kjempe glad for tips jeg også!! ps: driver å leter etter hjerter på nettet som jeg kan laste ned og skrive navnene inni til meg og min kjære..noen som har sett noe slikt?? Var ikke meningen å stjele linken din bente!!
Isiselin Skrevet 7. juni 2004 #4 Skrevet 7. juni 2004 Hva heter det diktet som ender på "å størst av alt' date= er kjærligheten" Det er ikke fra noe dikt, det er fra Bibelen (1.kor kap. 13). Her kan du finne det.
Isiselin Skrevet 7. juni 2004 #5 Skrevet 7. juni 2004 Ellers er diktet Lyset av Halldis Moren Vesaas nydelig.
Gjest MrsL Skrevet 7. juni 2004 #6 Skrevet 7. juni 2004 Ellers er diktet Lyset av Halldis Moren Vesaas nydelig. Skulle til å foreslå det samme. Det er nydelig og det har vi på første side i sangheftet vårt.
Gjest MrsL Skrevet 7. juni 2004 #7 Skrevet 7. juni 2004 og her kanskje du finner noen hjerter Og her kan du lete dikt
Lissemor Skrevet 7. juni 2004 #8 Skrevet 7. juni 2004 Vi har "profeten om ekteskapet" på en side,og en side med fine ordtak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå