AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #21 Skrevet 12. april 2014 Ser på tv-serier, går på kino, går på teater, går på konsert, går tur i fjellet med hund, treffer venner (f. eks. kafè, tur med hunder, hundetreff, middagsbesøk hos oss eller de), gjør storrengjøring i huset (tar inni alle skader, oppå kanter, under møbler og tar storopprydning og kaster ting osv), gjør ting i huset som trengs, lager fancy matretter, går på "utflukter" som musem, akvarier, dyreparker eller lignende, drar på ferie/tur, spiller spill. Anonymous poster hash: 5614e...6f5
Tabris Skrevet 13. april 2014 #22 Skrevet 13. april 2014 - Sover til jeg står opp - Har en rolig morgen (i motsetning til de travle morgenene når jeg skal på jobb) - Går lang skogstur med hunden - Bruker resten av ettermiddagen/kvelden på spill eller serier jeg ikke får spilt/sett i hverdagene - Har jeg fri dagen etter besøker jeg gjerne venninner eller tar en tur på puben med dem
Batteri Skrevet 13. april 2014 #23 Skrevet 13. april 2014 Fridag... høres veldig ukjent ut som begrep. Når jeg ikke har en arbeidsdag, så ser dagene ut som dette; Lufte bikkja i en 30-60 min, inn å spise frokost, ta opp fiolinen og øve for 2 timer. Etter det spille i en 1 time. Lunsj. Lufte bikkja, hovedtur. Så er det inn igjen for å øve på piano i en times tid, litt spilling der også før en slekker av å ser på TV eller noe slikt. Så er det gitar øving. Lufte bikkja. Så avslutte dagen med å øve på okarina før chatte med en amerikaner til sengetid. Og det er som sagt på en dag det ikke er jobb, minst like mye "jobb" som ikke. Hvorfor gidder du å bruke så mye (fri)tid på noe du anser som "jobb"?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #24 Skrevet 13. april 2014 Ingen verdens ting. Kroppen trenger detAnonymous poster hash: d52cf...f8e
Fiolinisten Skrevet 13. april 2014 #25 Skrevet 13. april 2014 Hvorfor gidder du å bruke så mye (fri)tid på noe du anser som "jobb"? Fordi jeg trives med det, og at jeg strengt talt ikke har noe valg iom det har inflyttelse på jobben jeg gjør ellers.
Gjest Wilhelmine Skrevet 13. april 2014 #26 Skrevet 13. april 2014 Fridagene (som jeg ikke har så alt for mange av, siden jeg jobber over hundre prosent), må stort sett prioriteres til husarbeid. Vaske klær, tørke støv, støvsuge og så videre. Så går med noen timer til det. I tillegg prøver jeg å få lagt inn en treningsøkt i sporten min, og resten av tiden går med til filmer, serier, en god bok, lage en litt bedre middag og slik. Har jeg to fridager i strekk pleier jeg å reiser hjem til foreldrene mine og treffe familien (bor et par timer unna). Noen ganger får jeg også til et vennebesøk på fridager, men fridager for meg er først og fremst å lade batteriene...
Gjest Whitestripes Skrevet 14. april 2014 #27 Skrevet 14. april 2014 Sover litt lenger enn vanlig, lager meg litt mer avansert frokost enn jeg ellers rekker, sløver med avis, pc eller tv ei stund på morgenen. Ellers går det i husvask, hagearbeid, trening, tur med hunden, gjøre ærend. Hvis jeg føler for det, drar jeg på shopping, kafe eller tar en tur til en venninne. Noen ganger kan jeg bruke en fridag til å ta en Sverigetur eller en tur til Ikea. Eller bare gjøre minst mulig, det kommer an på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå