Grooo Skrevet 7. juni 2004 #21 Skrevet 7. juni 2004 Må forresten fortelle om alianseringen min som jeg skulle få to nye diamanter i til bryllupet. Da jeg leverte ringen sa de at det ville koste 1500 kr sten, altså 3000. Jeg snakket med sjefen/eieren av butikken. Da vi skulle hente ringen kom regningen på 4200! Eieren var ikke til stede, og damen vi handlet med sa at vi bare måtte betale dette, hun ringte tilogmed til firmaet de sendte inn slikt til og fikk bekreftet at dette var rett pris. Vi betalte der og da, for vi ville ha med ringen. Det var nemmelig bare to dager til bryllupet... Vi gikk tilbake uka etter og fikk snakke med sjefen. Hun husket godt at hun hadde sagt 3.000 til oss, og beklaget. Hun hadde nemmelig blingset på prisene, 3.000 var for noen langt mindre stener enn de jeg skulle ha. Allikevel tok hun på seg all skyld, og vi fikk 1.200 kr tilbake. De tapte dermed på det salget, men hun hadde jo gitt oss den prisen.
TefrA Skrevet 7. juni 2004 #23 Skrevet 7. juni 2004 Jeg forlovet meg for noen år siden og da hadde gullsmeden glemt av en bokstav i navnet mitt. Han gikk på bakrommet og fiksa det med en gang og det gikk ikke an å se etterpå at noe hadde vært galt. Alt ordner seg. Tefra
vimsa Skrevet 8. juni 2004 #24 Skrevet 8. juni 2004 *flink gullsmed-sjef* Godt å høre at ikke alle gullsmeder ikke er like håpløse! Da vi bestilte ringene våres, stod det ikke noe pris, men gullsmeden sa at de hvertfall ikke kostet mer en kr 6000,-. Da vi gikk til kassen for å betale, fant han prisen, og det stod 7 800,-! Vi fikk jo litt hakaslepp, men vi skulle betale kr 3 000,- da, og resten når vi hentet ringene. Da vi kom for å hente ringene, stod det at det var rest på kr 3 000,-! Så da fikk vi ringene ganske billig! Og det gjorde jo ikke noe da!
nessi Skrevet 8. juni 2004 #25 Skrevet 8. juni 2004 Huff, begynner å grue meg til å levere ringene til ny gravering jeg nå. Håper vi er heldigere enn mange her. Har vært skikkelig uheldig en gang før jeg også nemlig. Jeg har vært forlovet en gang tidligere med min ex-samboer. Da vi hentet ringene våre hadde de skrevet feil navn i feil ring (mitt navn i min ring og hans i hans ring). Vi forlovet oss med ringer med vårt eget navn i, og måtte levere de tilbake etterpå for at de skulle få rettet det opp. Ikke spesielt morsom!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå