Gå til innhold

forer med vom pg hundemat

Anbefalte innlegg

Gjest stian86
Skrevet (endret)

Men etter dette er det blitt mer eller mindre konstant ulyder i magen hannes. Kommer og går, men var aldri sånn på tørrfore. Men måtte slutte på det grunnet lagermidd allergi. Han er ellers i fin form ingen sikling osv. Spiser gladeli sin mat. Gir han 300 gram og han er 15 kg. Så kansje skru opp det for og se om det er derfor den romler.noen som har erfart det samme eller har råd? Utenom vetrinær, siden formen er pigg og ingen tegn til noe som tilsier at noe plager han.

Endret av stian86
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge siden du begynte å fore med det?

Vet mange hunder reagerer litt på V&H første mnd, før det går seg til. Egentlig slik med alle typer hundemat, man må venne de til det foret over tid :) Dersom du allerede har gjort det, så ville jeg skrudd opp mengden mat for å se om det fungerer :)

Gjest stian86
Skrevet

Han har no spist 25 kg tror eg med ca 300 gram dagen.så er jo en stund hvertfall. Driten veksler mellom at den er steinhard så løst. Var perfekt en god stund.får skru opp inntaket, funker ikke dette nå eg vel bare slutte på det. Takk for svar :-)

AnonymBruker
Skrevet

Vom og hundemat er helt fantastisk for! :-)

Anonymous poster hash: 9a9be...3c9

Skrevet

Jeg ville fortsatt med det, magen venner seg til det etter hvert! Det er veldig bra hundemat :)

Skrevet

V&H er de beste du kan gi hunden, så ikke gi opp!
Hvilken type er det du bruker? Det kan ha noe med saken å gjøre også :)

Skrevet

Hvis du har gitt han 25 kg så har du jo holdt på lenge nok til å se på vekten om han trenger mer, mindre, eller får rett mengde. Jeg ville ikke gitt mer enn det du gjør med mindre du ser at vekten hans har gått ned siden du startet.

Hvor gammel er hunden? Hvor mange måltider gir du om dagen? Mine gulper opp magesyre hvis det går for lenge i mellom måltidene, selv om dagsmengden er korrekt.

Hvis hunden spiser nok mat og ofte nok, så ville jeg kanskje prøvd en annen variant. Vom og hundemat er supert å bruke, og heldigvis har de flere typer. Lykke til!

Gjest stian86
Skrevet

15 kg er han. Han har gått ned litt i vekt men han hadde litt og gå på. Er den nr 33 uten laks, så tilsetter omega 3.øker til 380 og ser hvordan det går:-) takk for svar alle sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Vom og hundemat er bra, men ikke for alle hunder.

Min hund fikk vom og hundemat i 6-7 måneder og var syk mesteparten av tiden.

Avføring 8-9 ganger per dag og kastet opp annenhver dag. Byttet til spesialfor og nå er han mye bedre.

Anonymous poster hash: ce5c1...ae7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...