Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Huff, dette er vanskelig!

Det var vært slutt en goood stund mellom meg og eksen, men i det siste har vi vært litt med hverandre (truffet hverandre tilfeldig på fester ol.). Om ikke lenge så kommer jeg til å treffe han igjen. Jeg vil gjøre et godt inntrykk! Jeg vet jo at det kanskje ikk blir oss igjen, men jeg vil gjerne se om han kanskje vil prøve på nytt/virker litt interessert.

Og om noen trenger å vite, så ble det ikke slutt på grunn av krangling/store "årsaker".

Så hva kan jeg gjøre for å få hans oppmerksomhet, og prøve å gjøre et så godt inntrykk som mulig? Så klart, om han virker totalt uinteressert så slutter jeg selvfølgelig....

Anonymous poster hash: 6f291...7f7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke være deg selv da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kle deg i fine klær! Siden det er eksen din, så antar jeg du vet noe han synes du ser bra ut i? Ta på deg noe av det du vet han liker på deg :) Og vær veldig blid og hyggelig, smil og le mye. Mer trenger du vel ikke

Anonymous poster hash: 6b0f9...f3a
AnonymBruker
Skrevet

Kle deg i fine klær! Siden det er eksen din, så antar jeg du vet noe han synes du ser bra ut i? Ta på deg noe av det du vet han liker på deg :) Og vær veldig blid og hyggelig, smil og le mye. Mer trenger du vel ikke

Anonymous poster hash: 6b0f9...f3a

Det var en god ide! Vet jo hvilke klær han ga meg komplimenter for! Kanskje noen samtaleemner jeg bør unngå? Tenker å virke hygglig å smile osv, og passe på at jeg ikke snakker kun med han, men også er sosial med andre!

Anonymous poster hash: 6f291...7f7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt eksen min et par ganger etter det ble slutt, håper også vi skal bli sammen igjen.
For å føle meg på topp så steller jeg meg fra topp til tå. Dvs. fint undertøy, lakker neglene, smører meg inn, passer på å lukte godt, sminker meg fint osv. Gir meg litt bedre selvtillit og han har også lagt merke til at jeg ser bra ut.

Prøver å ikke snakke om hvor trist det har vært etter det ble slutt men heller fortelle om alt det nye som har skjedd i livet.

Lykke til!!

Anonymous poster hash: a34e9...406

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...