AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Jeg fant ut her om dagen at, typen min hadde klinet med dama til bestekompisen sin. Det skjedde 2 år siden og de har holdt det skult. Fikk vite det av venninnen min at de hadde kysset og hun hadde vist det lenge, men hun ikke viste hvordan hun skulle si det til meg siden det var ikke hennes sted å si det. Er ikke sint pga et kyss, men er litt frustrert siden de holdt det skult så lenge. Vet ikke helt hva jeg skal tenke? Men er likevel litt sårt. Noen tips om hvordan du ville ha reagert? Anonymous poster hash: d863e...84d
Nanami Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Skjønte ikke helt om dere var sammen når det skjedde. Men var dere det vil jeg definitivt si at det er utroskap. Men nå definerer alle utroskap forskjellig. Jeg f.eks setter grensen for utroskap lenge før man kommer så langt som kyssing. Du må vel kjenne på det selv. Synes du det er utroskap? 2
ExpectoPatronum Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Skjønte ikke helt om dere var sammen når det skjedde. Men var dere det vil jeg definitivt si at det er utroskap. Men nå definerer alle utroskap forskjellig. Jeg f.eks setter grensen for utroskap lenge før man kommer så langt som kyssing. Du må vel kjenne på det selv. Synes du det er utroskap? Vi var sammen da det skjedde. Og jeg føler at det er utroskap, men vil ikke overreagere heller.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Et kjapt suss på munnen ser jeg ikke på som utroskap, men klining - DEFINITIVT utroskap. Anonymous poster hash: 2741c...d14
Floskelfrosk Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Hva som er utroskap er subjektivt, ja. For noen er det nok utroskap om han bare hadde gitt henne en klem også. Jeg mener at et kyss er utroskap.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 For noen er berøring eller kyss utroskap, mens for andre er selv ikke samleie utroskap. Det avhenger så klart helt av hva man som par har blitt enige om. Anonymous poster hash: 86776...c41 3
Nanami Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 Vi var sammen da det skjedde. Og jeg føler at det er utroskap, men vil ikke overreagere heller. Du trenger jo ikke å overreagere. Er det to år siden og han har holdt det skjult så lenge hadde jeg vært mer sint for at hab hadde skjult det. Å skjule noe blir jo som å lyve, og da hadde jeg begynt å lure på hva slags andre ting han hadde skjult for meg. Du får ta det opp med han på en rolig måte kanskje, spørre hva som skjedde. 2
Rosewood Skrevet 9. april 2014 #8 Skrevet 9. april 2014 Hva som regnes som utroskap er noe hvert enkelt må finne ut, og noe par må snakke om sammen. Noen ser på kyssing son utroskap, for noen er det utilgivelig og noen kommer seg over det, noen synes det er helt greit... Personlig hadde jeg ikke likt det så godt og hadde forventet en god forklaring fra kjæresten. Jeg hadde nok ikke gått i fra ham, det skjedde for lenge siden, men jeg ville ha snakket med ham om det. Kyssing regner jeg som utroskap. Særlig klining
cattleya Skrevet 9. april 2014 #9 Skrevet 9. april 2014 Jeg tenker aldtid at det jeg ikke ville gjort med kjæresten min sittende ved siden av meg, regner jeg som utroskap... 2
ExpectoPatronum Skrevet 9. april 2014 #10 Skrevet 9. april 2014 Du trenger jo ikke å overreagere. Er det to år siden og han har holdt det skjult så lenge hadde jeg vært mer sint for at hab hadde skjult det. Å skjule noe blir jo som å lyve, og da hadde jeg begynt å lure på hva slags andre ting han hadde skjult for meg. Du får ta det opp med han på en rolig måte kanskje, spørre hva som skjedde. Det jeg også tenker. Har snakket med han om det og vi bestemte oss for å la det ligge.
LexSuperior Skrevet 9. april 2014 #11 Skrevet 9. april 2014 Personlig synes jeg alt som holdes skjult i form av flørt-kyss-samleie er utroskap rett og slett fordi at det ikke er greit å holde ting skjult. Klining er for meg utroskap uansett. Men det er jo lenge siden og hvis det bare var den gangen så ville jeg nok sikkert tilgitt det også.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #12 Skrevet 9. april 2014 Det verste av alt er at han har sagt ''Hvis du kysser med noen andre en meg, så gjør jeg det slutt''. Anonymous poster hash: d863e...84d
Batteri Skrevet 9. april 2014 #13 Skrevet 9. april 2014 Min søster sier det så flott - "Alt han ikke kan gjøre med sin mor, er utroskap. ". Jeg er enig. 3
Tarsan97 Skrevet 9. april 2014 #14 Skrevet 9. april 2014 Det er utroskap der som du opplever att det er det. Og han vet nok hvor dine grenser går.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #15 Skrevet 9. april 2014 Vi var sammen da det skjedde. Og jeg føler at det er utroskap, men vil ikke overreagere heller. Kyss er utroskap, klining er utroskap, løgner om utroskap er også en utroskap i seg selv. Overreagere? Det er HAN som har gjort noe galt her, du kan reagerer akkurat sånn som det faller deg naturlig. Hadde blitt steike forbanna hvis jeg var deg. Anonymous poster hash: 4892c...6dc 2
Babi Skrevet 9. april 2014 #16 Skrevet 9. april 2014 Kommer jo an på hvordan man ser på det. Her er det nulltoleranse for kyssing da vi regner dette som utroskap. Å tilbringe tid med venner av motsatt kjønn er heller ikke greit, dersom man er alene med vedkommende da vel å merke. Men generelt går jo dette på tillit og det at man ikke skal skjule/lyve.
Tba Skrevet 9. april 2014 #17 Skrevet 9. april 2014 Det verste av alt er at han har sagt ''Hvis du kysser med noen andre en meg, så gjør jeg det slutt''. Anonymous poster hash: d863e...84d Han har selv definert kryssing som utroskap, og alvorlig siden han sier at ville ha gjort det slutt ved kryssing. Dessuten har han holdt det skjult i to år ikke gjør saken bedre. For meg så blir en sak mye være hvis det blir holdt skjult eller enda løyet om, så du har absulutt all grunn til å reagere.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #18 Skrevet 9. april 2014 Jeg har tilgitt han for det han gjorde. Men er enda sint og føler meg forvirret. Anonymous poster hash: d863e...84d
Crobern Skrevet 9. april 2014 #19 Skrevet 9. april 2014 Dette hadde vært utroskap for meg. Og siden de har valgt å holde det skjult så lenge, så kan det tyde på at de mener det samme.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #20 Skrevet 9. april 2014 Dette hadde vært utroskap for meg. Og siden de har valgt å holde det skjult så lenge, så kan det tyde på at de mener det samme. Tenker det samme. De angrer og ville ikke at det skulle gjøre skade. Så de skulte det for å ikke lage drama, men så kom det fram og da så alt verre ut. Så kommer alle tankene bak. Anonymous poster hash: d863e...84d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå