Gå til innhold

Treningsøvelser man kan gjøre på jobb?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobber 12 timer hver dag i tre dager fremover nå, og jeg vet jeg ikke kommer til å ha ork til å stå opp tidligere og trene, eller trene når jeg kommer hjem. Jobber på en bensinstasjon, så er jo endel gåing og bevegelse, men likevel ikke nok. Er ganske dårlig med kunder her for tiden, så vet jeg kan få trykt inn litt treningsøvelser her og der.

Men noen som har forslag til øvelser jeg kan gjøre? Skal hest ikke ligge på gulvet og vralte, så tenker på stående øvelser som feks. squats. Men hvor mange repetisjoner og sett burde jeg ta av de forskjellige? :) Tusen takk for svar!

Anonymous poster hash: 2eac2...a63
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du oppnå med treningen?

Disse er f.eks suverene om du ikke vil være nær bakken, og med et par kettlebells har du mange muligheter.

1107-squat-overhead-press.jpg
kettlebellswing.jpg
0605-ult-do-it-home.jpg
AnonymBruker
Skrevet

Jobber med å stramme

Hva vil du oppnå med treningen?

Disse er f.eks suverene om du ikke vil være nær bakken, og med et par kettlebells har du mange muligheter.

1107-squat-overhead-press.jpg
kettlebellswing.jpg
0605-ult-do-it-home.jpg

Ønsker å stramme opp, så trener 30 day shred i tillegg til kondisjon, men blir dårlig med det dagene fremover. Så blir fokus på andre styrkeøvelser jobbdagene her :) Men tusen takk for svar, skal jaggu dra med meg vekter på jobb imorgen!

Anonymous poster hash: 2eac2...a63
  • Liker 1
Skrevet

Et bens rumensk markløft, et bens knebøy, burpees og armhevinger er fine øvelser som tar bra selv om du ikke har vekter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...