Crystallized Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Jeg lurer på hva dere mener :-) Tenker ikke på avstandsforhold her, men generelle forhold der vi bor i nærheten og er med hverandre nesten hver dag, men mindre en av oss/begge har andre planer. Jeg mener det er veldig sunt å savne hverandre, for noen dager hvertfall. Kjæresten min ble veldig lei seg da han ikke fikk se meg på tre dager fordi jeg har planer med ei venninne som ikke er så ofte i samme by som meg, pluss familieselskaper. Jeg klarer ikke å få dårlig samvittighet for det, selv om det virket som han mente jeg burde ha det. Jeg tror det er veldig sunt med savn i forhold selv om jeg vil være med han hele tiden! Får deg på en måte til å sette mer pris på han/hun, ikke ta personen som en selvfølge som alltid er her, om dere skjønner? Så når man er sammen igjen blir man kanskje mer takknemlig for hvor heldige vi er. Jeg er kjempeheldig med kjæresten min, men mener fortsatt tre dager uten han er overlevbare og bare bra for oss! Hva mener dere om dette, er det sunt med et visst savn til hverandre i forholdet? :-) 1
LexSuperior Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Jeg mener også at det er sunt å savne hverandre og ikke se hverandre hver dag. Tre dager er ikke noe å ha dårlig samvittighet for!
Kjempeliten Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Jeg og kjæresten er naboer men er dager der Fks han sitter hjemme med Playstation mens jeg sitter hos meg og driver med mitt. Eller en av oss er ute med venner, selv om vi kunne invitert hverandre med hver eneste gang. Men vi syns det er viktig å ikke være oppå hverandre hele tida. Er sunt å savne hverandre litt ja:) 1
Crystallized Skrevet 9. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2014 Jeg mener også at det er sunt å savne hverandre og ikke se hverandre hver dag. Tre dager er ikke noe å ha dårlig samvittighet for! Akkurat, jeg har ingen grunn til å ha dårlig samvittighet. Forresten så nektet han for at det kunne være sunt å savne hverandre da jeg sa det, syns det er ganske logisk hvorfor det er sunt jeg :-)
Crystallized Skrevet 9. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2014 Jeg og kjæresten er naboer men er dager der Fks han sitter hjemme med Playstation mens jeg sitter hos meg og driver med mitt. Eller en av oss er ute med venner, selv om vi kunne invitert hverandre med hver eneste gang. Men vi syns det er viktig å ikke være oppå hverandre hele tida. Er sunt å savne hverandre litt ja:) Det høres jo kjempebra ut! Jeg og mener at det er sånn det skal være, der man har tid til både venner og kjæresten - uten at det skal bli å prioritere feil. Jeg har aldri vært sånn som ditcher venner for kjæresten, og det kommer jeg heller ikke til å gjøre, så selv om han ble lei seg så får det bare være :-) Er sånn som planlegger litt lenger frem i tid, så det er heller ikke sånn at jeg dropper typen min for andre ting om vi har planer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå