AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Exen til kjæresten min er OVERALT. For all del, hun er sikkert hyggelig. Og på tross av at hun har gjort mye for å ødelegge mellom meg og kjæresten, så har jeg gjort flere snille ting for henne. Hun har nå begynt å henge på samme utested som oss (selv om hun bor langt unna), og hun ringer foreldrene til exen min for å fylleprate, og hun trener samme sted som meg. Og jeg holder på å gå på veggen. Jeg ser henne plutselig hver eneste dag. Og med tanke på de tingene hun har gjort så er ikke det noe gøy. Vil bare glemme hele dama. Anonymous poster hash: ab393...49f
Corvo Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Exen til kjæresten min er OVERALT. For all del, hun er sikkert hyggelig. Og på tross av at hun har gjort mye for å ødelegge mellom meg og kjæresten, så har jeg gjort flere snille ting for henne. Hun har nå begynt å henge på samme utested som oss (selv om hun bor langt unna), og hun ringer foreldrene til exen min for å fylleprate, og hun trener samme sted som meg. Og jeg holder på å gå på veggen. Jeg ser henne plutselig hver eneste dag. Og med tanke på de tingene hun har gjort så er ikke det noe gøy. Vil bare glemme hele dama.Anonymous poster hash: ab393...49f Da gjør du det. Så kan du spørre typen din om han kan be foreldrene sine IKKE prate med henne når hun ringer i fylla. Ellers er det ikke så mye du kan gjøre annet enn å overse henne og sørge for at du gjør alt du kan for at typen din ikke mister interessen i deg for da er det kort vei tilbake til henne igjen.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Da gjør du det. Så kan du spørre typen din om han kan be foreldrene sine IKKE prate med henne når hun ringer i fylla. Ellers er det ikke så mye du kan gjøre annet enn å overse henne og sørge for at du gjør alt du kan for at typen din ikke mister interessen i deg for da er det kort vei tilbake til henne igjen. De er jo veldig glad i henne enda, så synes det blir dumt å nekte dem å snakke med henne. Tror ikke han vil gå tilbake til henne, han var forelsket i meg lenge før de ble sammen og også samtidig som de var sammen. Jeg hjalp han med mye kjærlighetsproblemer med henne da de var sammen. Hun hatet meg gjennom forholdet deres fordi hun følte han var falsk og prøvde å nekte han å snakke med meg. Noe jeg synes var kjempeteit siden jeg ikke var interessert i noe forhold med han da. Så blir så dumt om jeg skal gjøre det samme tilbake mot henne. Men jeg bare synes det er så ufattelig slitsomt at hun er overalt. Jeg får ingen pause fra denne dama. Vi har endel felles venner, så hun dukker opp på facebooken min også. Jeg er så lei..Anonymous poster hash: ab393...49f
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Exen til kjæresten min er OVERALT. For all del, hun er sikkert hyggelig. Og på tross av at hun har gjort mye for å ødelegge mellom meg og kjæresten, så har jeg gjort flere snille ting for henne. Hun har nå begynt å henge på samme utested som oss (selv om hun bor langt unna), og hun ringer foreldrene til exen min for å fylleprate, og hun trener samme sted som meg. Og jeg holder på å gå på veggen. Jeg ser henne plutselig hver eneste dag. Og med tanke på de tingene hun har gjort så er ikke det noe gøy. Vil bare glemme hele dama. Anonymous poster hash: ab393...49f Kanskje hun prøver å psyke deg ut, ved å oppsøke deg overalt. Ut ifra hva jeg tror, så er hun ikke mye redd deg, og viser gjerne dette.Anonymous poster hash: 3b12b...bab
Pysa Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Du vant. Du har mannen hun ville ha. Skal du gi seieren til henne ved å la henne ødelegge forholdet ditt? 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 Kanskje hun prøver å psyke deg ut, ved å oppsøke deg overalt. Ut ifra hva jeg tror, så er hun ikke mye redd deg, og viser gjerne dette.Anonymous poster hash: 3b12b...bab Men jeg vil jo ikke at hun skal være redd meg. Hadde bare vært så greit om hun ikke var overalt. I begynnelsen av forholdet til meg og typen så ba hun oss holde oss unna hennes venner og steder hun pleide å være, og det respekterte vi. Så aner ikke hvorfor hun skal begynne sånn her nå.. Du vant. Du har mannen hun ville ha. Skal du gi seieren til henne ved å la henne ødelegge forholdet ditt? Jeg vil jo ikke det. Men det er ikke så enkelt. Hun er jo overalt og hun gjør meg så sliten. I begynnelsen la hun ut stygge (falske) rykter om meg, ba venner velge mellom henne og meg, sendte nakenbilder osv til kjæresten min og sa at jeg hadde gjort masse ting for å skape usikkerhet hos han. Hun er fryktelig slitsom. Hun har sluttet med det verste nå, men det med å få vennene våre til å velge driver hun fortsatt med. Anonymous poster hash: ab393...49f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå