AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Er det slik at har man rosa undertone i ansiktet, skal man bruke rosa-basert foundation? Jeg ønsker ikke å være så grå-rosa. Blir det feil dersom jeg bruker en foundation med gul undertone? Kan ikke helt reglene Anonymous poster hash: b9766...d00
Gjest Tigress Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Truleg bli du gå litt gulsottaktig, ja. Men prøv Bobbi Brown sine foundations, dei er litt gule, også dei som er for rosabasert hud. Du bør kunne få ein prøve med deg.
OPIgirl Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Har du rosa undertone, bør du bruke foundationer med rosatoner og gultonet foundation til hud med gultoner. Jeg har gul undertone i huden og prøvde ved en feiltagelse en foundation med rosatone. Jeg ble askegrå i ansiktet. Helt grusomt :-)
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Hvis huden er jevn grå-rosa, altså kald, så vil en rosabasert foundation funke. Har du derimot rødhet, så styr unna, og velg heller en gultonet og litt varm farge som nøytraliserer det røde. Eventuelt en nøytral farge som hverken er det ene eller det andre. (Litt vanskelig å svare på slikt uten å se konkret hva du mener med grå-rosa hud ) Anonymous poster hash: 0d1d4...7ee
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Men jeg føler at foundations med rosa undertone fremhever det rosa og bleike trynet mitt Foundation er alltid så vanskelig altså. Anonymous poster hash: b9766...d00
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 Men jeg føler at foundations med rosa undertone fremhever det rosa og bleike trynet mitt Foundation er alltid så vanskelig altså. Anonymous poster hash: b9766...d00
Gjest Tigress Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 Men jeg føler at foundations med rosa undertone fremhever det rosa og bleike trynet mitt Foundation er alltid så vanskelig altså.Anonymous poster hash: b9766...d00 Ja, og det er ei kjensle, og kjensler er ofte ikkje særleg foranskra i røynda.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #8 Skrevet 9. april 2014 Jeg har både rosa undertone samt røde kinn, og har prøvd de fleste foundationmerkene som er på markedet. Jeg har aldri opplevd at jeg blir mer rosa av foundation. Hovedproblemet er at de er for gule, men ofte er de mer nøytrale og jeg får en penere farge. Jeg tror ikke du ser mer rosa ut i andres øyne. Både Bobby Brown, Dior og Chanel har for meg perfekt tone. De er ikke for gule, men litt mer nøytrale, jeg ser verken ut som jeg har gulsott eller får rosafargen fremhevet. Jeg bruker dog den lyseste fargen, og det kan være fargespillet blir mer tydelig hvis man er i de mørkere tonene (det vet jeg ingenting om). Anonymous poster hash: 6fd9a...ae5
Djungelvrål Skrevet 9. april 2014 #9 Skrevet 9. april 2014 Jeg syns også dette er vanskelig, tror jeg er mer nøytral i fargen men heller kanskje mest mot gult....det gjør visst de fleste nordmenn leste jeg et sted.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #10 Skrevet 12. april 2014 Jeg syns også dette er vanskelig, tror jeg er mer nøytral i fargen men heller kanskje mest mot gult....det gjør visst de fleste nordmenn leste jeg et sted. Nei, de fleste nordmenn heller mot rosa og har kalde farger. Anonymous poster hash: 9e92c...a02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå