Gå til innhold

Bæresele - Angelpack

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Hvor kjøper dere Angelpack? Jeg har forsøkt å søke i utlandet, men finner ikke, virker som merke er norsk eller hvor ble den laget? Skal til Frankrike i påsken, men tror ikke de selger Angelpack men da kjøper man vel på bæreglede i Oslo....

Elller på nettet men hvor?

Hvor lenge har dere brukt den bæreselen? Fornøyd?

Anonymous poster hash: ca87e...583
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestile min fra "Bæreglede" (bereglede.no). Har vært greit fornøyd, men synes den var bittelitt knotete å få på (gikk greit altså, men litt knoting). Nå når babyen er 4 mnd, har vi gått over til babybjørn fordi jenta vår ikke vil bæres innovervendt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bestile min fra "Bæreglede" (bereglede.no). Har vært greit fornøyd, men synes den var bittelitt knotete å få på (gikk greit altså, men litt knoting). Nå når babyen er 4 mnd, har vi gått over til babybjørn fordi jenta vår ikke vil bæres innovervendt lenger.

Ok, jeg har prøvd i butikken - og det var lett å få på angelpack :) Kanskje du har ikke fått veiledning hvordan man tar på ? :) Ja, Babybjørn er ikke bra for de som får lett vondt i ryggen - holder nok til Manduca eller ergo som er ergonomisk :)

Takk :D

Anonymous poster hash: ca87e...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...