AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Del Skrevet 9. april 2014 Hei! Hvor kjøper dere Angelpack? Jeg har forsøkt å søke i utlandet, men finner ikke, virker som merke er norsk eller hvor ble den laget? Skal til Frankrike i påsken, men tror ikke de selger Angelpack men da kjøper man vel på bæreglede i Oslo.... Elller på nettet men hvor? Hvor lenge har dere brukt den bæreselen? Fornøyd? Anonymous poster hash: ca87e...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinzia Skrevet 9. april 2014 #2 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg bestile min fra "Bæreglede" (bereglede.no). Har vært greit fornøyd, men synes den var bittelitt knotete å få på (gikk greit altså, men litt knoting). Nå når babyen er 4 mnd, har vi gått over til babybjørn fordi jenta vår ikke vil bæres innovervendt lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #3 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg bestile min fra "Bæreglede" (bereglede.no). Har vært greit fornøyd, men synes den var bittelitt knotete å få på (gikk greit altså, men litt knoting). Nå når babyen er 4 mnd, har vi gått over til babybjørn fordi jenta vår ikke vil bæres innovervendt lenger. Ok, jeg har prøvd i butikken - og det var lett å få på angelpack Kanskje du har ikke fått veiledning hvordan man tar på ? Ja, Babybjørn er ikke bra for de som får lett vondt i ryggen - holder nok til Manduca eller ergo som er ergonomisk Takk :D Anonymous poster hash: ca87e...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå