Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere med og uten partner hvor ofte har dere sex?

Og dere som har relativt ny partner.

Er dere like utforskende og finner på like mye som da dere var yngre?

Prøver dere noe nytt selv om det ikke var helt deg for og tilfredstille partner? Eller er det bare enkel sex som f eks misjonær?

Anonymous poster hash: 3a352...164

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøver dere noe nytt selv om det ikke var helt deg for og tilfredstille partner? Eller er det bare enkel sex som f eks misjonær?

25, med samboer, vært sammen i snart 3 år.

Sex 1 gang i uken kanskje, kan fort gå 2 uker mellom hver gang. Kan også ha sex 2-3 ganger i uken, men det er unntaket fra regel. Jeg vil ofte, men får mye avslag.

Varierer stilling litt, men går mye i misjonær eller riding.

Anonymous poster hash: 205c8...bf0

AnonymBruker
Skrevet

Datet i 4 mnd, når vi er sammen har vi sex opp mot 15 ganger i døgnet. Vi er begge sulten på sex.

Anonymous poster hash: 11501...486

AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen i 5 år. I begynnelsen hadde vi sex flere ganger om dagen. Nå varierer det fra 2 ganger i mnd til 2 ganger om dagen litt avhengig av dagsform.

Anonymous poster hash: 9402b...302
AnonymBruker
Skrevet

Hva med Dere som har relativt ny partner da? Er dere like utforskende med ny partner som dere var når dere var unge?

Skrevet (endret)

Hvilken aldersgruppe legger du i begrepet "voksen"?

Som godt voksen 40+ så kan jeg vel si at jeg er like utforskende nå som i mine yngre dager, sex blir ikke dårligere med årene. Det håper jeg dere unge får oppdage, livet stopper ikke opp ved en viss aldersterskel, heldigvis.

Endret av NoFuss
AnonymBruker
Skrevet

40 år her. Sex er mye bedre nå enn før.

Jeg er mye mer bevisst på hva jeg ønsker og er ikke redd for å si fra.

jeg er singel, men har absolutt sex likevel, dog ikke så ofte som jeg kunne ønske.

Ikke har jeg småunger som holder meg våken og ikke har jeg samme søvnbehov som før.

dette i tillegg til at kroppen er mer viril på området gjrø at jeg antagelig er på høyden nå.

Anonymous poster hash: cc056...b03
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken aldersgruppe legger du i begrepet "voksen"?

Som godt voksen 40+ så kan jeg vel si at jeg er like utforskende nå som i mine yngre dager, sex blir ikke dårligere med årene. Det håper jeg dere unge får oppdage, livet stopper ikke opp ved en viss aldersterskel, heldigvis.

Det er aldergruppen 35++ jeg tenkte på

Og fikk et veldig bra svar :)

40 år her. Sex er mye bedre nå enn før.Jeg er mye mer bevisst på hva jeg ønsker og er ikke redd for å si fra.jeg er singel, men har absolutt sex likevel, dog ikke så ofte som jeg kunne ønske. Ikke har jeg småunger som holder meg våken og ikke har jeg samme søvnbehov som før.dette i tillegg til at kroppen er mer viril på området gjrø at jeg antagelig er på høyden nå. Anonymous poster hash: cc056...b03

Du sier du er singel. Eksprimenterer du like mye som når du var i 20 årene eller er den tid over og veit hvordan du vil ha det i senga?

Gjest Eurodice
Skrevet

Som uten partner kan jeg fortelle deg at det går år mellom hver gang.

AnonymBruker
Skrevet

Det er aldergruppen 35++ jeg tenkte på

Og fikk et veldig bra svar :)

Du sier du er singel. Eksprimenterer du like mye som når du var i 20 årene eller er den tid over og veit hvordan du vil ha det i senga?

Eksperimenterer mer enn før.

Eksperimenteringen nå føler jeg er på et litt annet nivå. Nå er det ikke like mye nysgjerrighet. Mer mot dyrking av ren kåthet.

Selv om jeg akkurat nå er singel har jeg mange forhold bak meg. Både kort og lange. Sexen har jo blitt dårligere ettersom forholdene har blitt dårligere. Nå skiller jeg i større grad sex fra hverdagslivet, følelser o.l

Det er kort og godt bedre på alle måter :)

Anonymous poster hash: cc056...b03

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er anonym litt lenger oppi tråden . Jeg har som sagt datet i 4 mnd og har aldri opplevd sex på denne måten. Jeg har gjort mer på disse 4 mnd enn de 14 siste årene. Håper har holder seg til meg. Er forresten 37 år.

Anonymous poster hash: 11501...486

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med Dere som har relativt ny partner da? Er dere like utforskende med ny partner som dere var når dere var unge?

ja, om ikke mer

Anonymous poster hash: 07434...e97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...