Mkay87 Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Noen som har tips når det gjelder munnsår,ser ut som jeg har fått den typen forkjølelsessår på overleppen,og ser ut til at jeg får det på halve overleppen,ikke pent!! Noen med veldig gode tips?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Herpesmedisin fra apoteket? Anonymous poster hash: 8e0f6...392 1
Micolina Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Er det blemmer? Ikke pill på det eller ta på det, hvis du tar på det, så vask hendene etterpå - det er veldig smittsomt. For meg har Zovirak fungert best. Kan også bruke Antix eller Vectavir. Kan også kjøpe plaster (minner om gnagsårplaster) som skal kvele og skjule såret. Jeg syntes ikke dette funger, da jeg føler at plasteret detter av hele tiden. Anbefaler som sagt å ikke pille for mye på det. Hvis det blir til et sår tar det lengre tid før det forsvinner og du kan ende opp med arr i noen uker. Må bare ta tålmodigheten til hjelp...
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Jeg er tidvis plaget med dette selv, og har vel prøvd omtrent alt. Det som faktisk fungerer best for meg, er aloe vera. Mye mer effektivt enn Antix, som er en god nr 2.Anonymous poster hash: 16529...4c1
Fuglen Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Jeg har dette noen ganger, og denne kremen som jeg kjøper på iherb har fungert kjempebra!
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #8 Skrevet 10. april 2014 Når du først har fått det er det bare å la det være i fred, så går det over etter en ukes tid. Neste gang du kjenner det begynner å boble i leppa, smør på herpeskrem før det rekker å bryte ut Anonymous poster hash: 1fbfd...e19 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå