AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Jeg er 21 og han er 42. Vi er såkalt seriøst forhold, og er monogame. Har det egentlig veldig fint sammen og har mye til felles selvom vi er på forskjellige stadier i livet. Han har en veldig veldig bra jobb, og har mye familiepenger. Hadde bursdag for noen dager siden, og etter det har jeg ikke fått sove på nettene. Overnattet hos han, og på morgningen fikk jeg gaver. Først en rolex som han vet jeg har ønsket meg(men som er så dyr at det nesten er en årslønn for meg), en stor enstenet diamantring som sikkert koster like mye som klokken, samt et par Louis Vuitton vesker. Og bilnøkler. Til en ny Porsche Cayenne... I første øyeblikk ble jeg sykt glad og totalt overveldet. Men nå som det har lagt seg litt er jeg egentlig livredd. Begynt å lure på om han egentlig har gitt meg alle disse tingene for at jeg skal ikke skal kunne forlate han uten videre. Føles nesten som om han kjøper meg. Og jeg er jo ikke til salgs Blir veldig lei meg, og tenker at han nesten ser på meg som et leketøy. Hvordan kan jeg gjøre det klart og tydelig ovenfor han at mine følelser og min tilstedeværelse ikke kan kjøpes? Noen innspill fra alle dere kloke KG-ere?Anonymous poster hash: 52428...69c
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Dårlig trolling. prøv igjen. Anonymous poster hash: 20fc2...b6f 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Dårlig trolling. prøv igjen.Anonymous poster hash: 20fc2...b6f Syns det er dårlig gjort og skrike ut "troll, troll" hele veien. Skjønner det er mye og alt det der, men nei.Anonymous poster hash: 52428...69c
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Jeg skriker ikke troll, men dette starinnlegget ble for dumt. Rett og slett Anonymous poster hash: 20fc2...b6f 7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Jeg skriker ikke troll, men dette starinnlegget ble for dumt. Rett og slett Anonymous poster hash: 20fc2...b6f Starinnlegg? Jaja, du får "hviske" troll da, så får jeg krysse fingrene for at noen andre kanskje kan gi et konstruktivt råd eller to.Anonymous poster hash: 52428...69c
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 Starinnlegg? Jaja, du får "hviske" troll da, så får jeg krysse fingrene for at noen andre kanskje kan gi et konstruktivt råd eller to.Anonymous poster hash: 52428...69c Skjerp deg. Tips til neste gang du skal trolle om dette temaet, det er nok best å begrense gavene litt. Anonymous poster hash: 20fc2...b6f 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 Skjerp deg. Tips til neste gang du skal trolle om dette temaet, det er nok best å begrense gavene litt.Anonymous poster hash: 20fc2...b6f Takk for råd du. Og skjerp deg selv Anonymous poster hash: 52428...69c
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #8 Skrevet 9. april 2014 Takk for råd du. Og skjerp deg selvAnonymous poster hash: 52428...69c Jeg synes bare det er dumt at en tråd med godt potensiale blir øedelagt av at du overdriver trollingen din. Anonymous poster hash: 20fc2...b6f
Pinkee Skrevet 9. april 2014 #9 Skrevet 9. april 2014 Så du fikk gaver til en verdi av over en mill? Og lurer på om han prøver å kjøpe deg? Klart han prøver det, gubben er over 40, hans verdi på markedet er snart lik 0, ergo må han kompensere med økonomi! Vil råde deg til å snurpe att smella, og utnytte han for alt han er verdt. Bare pass på at ting står i ditt navn, slik at han ikke kan ta tilbake gavene når du har gått lei. 2
stortsettglad Skrevet 9. april 2014 #10 Skrevet 9. april 2014 Om det ikke er trolling, så er det jo bare å gi beskjed om at dette er for mye, og du kan ikke ta i mot. Og fortelle mannen hvordan du føler det. 1
guesswho Skrevet 9. april 2014 #11 Skrevet 9. april 2014 Ville snakket med han og fortalt hvordan du føler deg etter han ga deg disse dyre gavene. Tror jeg hadde hatt store problemer med å ta i mot. Hva med å levere tilbake gavene og si at di er for dyre og at du ikke kan ta i mot. At du ikke er interessert i han for alt han kan kjøpe og gi deg, men at du liker han som person
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #12 Skrevet 9. april 2014 Og nekene på KG går på enda en absurd trolletråd ... Anonymous poster hash: 20fc2...b6f 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #13 Skrevet 9. april 2014 Så du fikk gaver til en verdi av over en mill? Og lurer på om han prøver å kjøpe deg? Klart han prøver det, gubben er over 40, hans verdi på markedet er snart lik 0, ergo må han kompensere med økonomi! Vil råde deg til å snurpe att smella, og utnytte han for alt han er verdt. Bare pass på at ting står i ditt navn, slik at han ikke kan ta tilbake gavene når du har gått lei. Er glad i fine ting og alt det der, men kunne aldri brukt han for penger eller noe sånt. Han snakker jo om at det er meg han vil tilbringe resten av sine dager med, og hvis det blir sånn så hadde det jo ikke gjort noe å ha bilen. Så kanskje jeg bør levere tilbake alt unntatt veskene, for de har jeg rukket å bruke godt allerede Anonymous poster hash: 52428...69c
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #14 Skrevet 9. april 2014 Er glad i fine ting og alt det der, men kunne aldri brukt han for penger eller noe sånt. Han snakker jo om at det er meg han vil tilbringe resten av sine dager med, og hvis det blir sånn så hadde det jo ikke gjort noe å ha bilen. Så kanskje jeg bør levere tilbake alt unntatt veskene, for de har jeg rukket å bruke godt allerede Anonymous poster hash: 52428...69c Slutt å troll. Vær så snill. Er det virkelig så morsomt å drite ut folk her på KG og få dem til å svare seriøst? Enhver med minimalt omløp ville latt være å gå på dette startinnlegget. Sitter du og fniser når folk tror på deg? Anonymous poster hash: 20fc2...b6f 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #15 Skrevet 9. april 2014 Om det ikke er trolling, så er det jo bare å gi beskjed om at dette er for mye, og du kan ikke ta i mot. Og fortelle mannen hvordan du føler det. Tror jeg må det ja. Vet han har vært overgenerøs mot de forrige kjærestene sine, og de har jo tatt gavene og løpt så fort de kunne. Får heller ta det på den ordentlige måten, levere tilbake bil og alt. Og fortsette å kjøre lille drittbilen min som går som en kule Anonymous poster hash: 52428...69c
Pinkee Skrevet 9. april 2014 #16 Skrevet 9. april 2014 Er glad i fine ting og alt det der, men kunne aldri brukt han for penger eller noe sånt. Han snakker jo om at det er meg han vil tilbringe resten av sine dager med, og hvis det blir sånn så hadde det jo ikke gjort noe å ha bilen. Så kanskje jeg bør levere tilbake alt unntatt veskene, for de har jeg rukket å bruke godt allerede Anonymous poster hash: 52428...69c Klart han mener å beholde deg, du er ung og fungerer sikkert godt som ego-boost. Men, å gi vekk en bil til en mill i bursdagsgave? Da er det noe som skurrer.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #17 Skrevet 9. april 2014 Tror jeg må det ja. Vet han har vært overgenerøs mot de forrige kjærestene sine, og de har jo tatt gavene og løpt så fort de kunne. Får heller ta det på den ordentlige måten, levere tilbake bil og alt. Og fortsette å kjøre lille drittbilen min som går som en kule Anonymous poster hash: 52428...69c Du, dette blir for fjernt. Start en ny tråd. og la meg gi deg et tips på veien: Det holder å si at han ga deg en Louis Vuitton-veske til bursdagen. Når du plusser på med gaver til flere millioner skjønner man at du troller. Anonymous poster hash: 20fc2...b6f
ViljaH Skrevet 9. april 2014 #18 Skrevet 9. april 2014 Du kan jo ikke være helt på andre siden økonomisk ettersom du går rundt og ønsker deg en rolex... Gift deg fortest mulig, lev lykkelig alle dine dager.
Gjest Eurodice Skrevet 9. april 2014 #19 Skrevet 9. april 2014 Er glad i fine ting og alt det der, men kunne aldri brukt han for penger eller noe sånt. Han snakker jo om at det er meg han vil tilbringe resten av sine dager med, og hvis det blir sånn så hadde det jo ikke gjort noe å ha bilen. Så kanskje jeg bør levere tilbake alt unntatt veskene, for de har jeg rukket å bruke godt allerede Anonymous poster hash: 52428...69c "Hadde bursdag for noen dager siden, og etter det har jeg ikke fått sove på nettene." Hvordan kan du ha rukket å bruke disse veskene godt allerede? Denne historien tror jeg ikke på. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #20 Skrevet 9. april 2014 Du kan jo ikke være helt på andre siden økonomisk ettersom du går rundt og ønsker deg en rolex... Gift deg fortest mulig, lev lykkelig alle dine dager. Ikke totalt på andre siden. Kommer fra et hjem med sterk økonomi, men vil gjerne klare meg selv så godt det er mulig. Og så har jeg per nå er lavlønnet yrke. Kunne sikkert fått finere bil og alt hvis jeg hadde tigget hos foreldrene mine, men har er egentlig storfornøyd med billig-bilen min:)Anonymous poster hash: 52428...69c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå