Gå til innhold

Skattepenger

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

De blir sendt ut 18. juni.

...ikke for alle. Noen får ikke før etter 8. oktober. Dette gjelder bl.a selvstendig næringsdrivende, de som er gift med selvstendig næringsdrivende(!), folk med spesielle fradragsordninger samt enkelte andre grupper.

mvh

Ambi

:smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date= det vet vi jo, men de aller fleste får dem i juni. :wink:

...det viste ikke jeg før jeg fikk et brev fra likningskontort i dag "vennligst ikke mas - du og 80.000 andre personer i Oslo får ikke oppgjør før i oktober"

Dumt, jeg hadde i teorien allerede "brukt" de penga nå i juni! :-(

Ambi

:smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal spandere iskrem på mine barn for det jeg får igjen. :ler:

Det ble såpass mye igjen ja... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elenath

...det viste ikke jeg før jeg fikk et brev fra likningskontort i dag "vennligst ikke mas - du og 80.000 andre personer i Oslo får ikke oppgjør før i oktober"

Dumt, jeg hadde i teorien allerede "brukt" de penga nå i juni! :-(

Fikk du brev? Sambo har nedret på sin selvangivelse, solgte aksjer i fjor. Siden vi ikke har hørt fra ligningskontoret enda troddejeg at vi ikke fikk pengene før i oktober, men man får altså beskjed om dette? :klø: forvirrendes det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man sendte inn selvangivelsen litt sent (jeg bor sammen med verden sløveste mann), kan man da regne med å få i juni, eller er det sannsynlig at man må vente til høsten? Den ble vel sent på tirsdag/onsdag, og fristen var i helgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...