Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2004 #1 Del Skrevet 7. juni 2004 Er det noen her som vet når skattepengene kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. juni 2004 #2 Del Skrevet 7. juni 2004 De blir sendt ut 18. juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. juni 2004 #3 Del Skrevet 8. juni 2004 Hurra! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 8. juni 2004 #4 Del Skrevet 8. juni 2004 De kommer godt med nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 8. juni 2004 #5 Del Skrevet 8. juni 2004 Da skal jeg betale feriereisene vi har bestillt !!! Hurra !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 8. juni 2004 #6 Del Skrevet 8. juni 2004 Dette lurte jeg også på, gleder meg til de kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. juni 2004 #7 Del Skrevet 8. juni 2004 Jepp, jeg ser fram til 5500 kroner ekstra. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 8. juni 2004 #8 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg skal spandere iskrem på mine barn for det jeg får igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambi Skrevet 8. juni 2004 #9 Del Skrevet 8. juni 2004 De blir sendt ut 18. juni. ...ikke for alle. Noen får ikke før etter 8. oktober. Dette gjelder bl.a selvstendig næringsdrivende, de som er gift med selvstendig næringsdrivende(!), folk med spesielle fradragsordninger samt enkelte andre grupper. mvh Ambi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. juni 2004 #10 Del Skrevet 8. juni 2004 Ja, det vet vi jo, men de aller fleste får dem i juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambi Skrevet 8. juni 2004 #11 Del Skrevet 8. juni 2004 Ja' date= det vet vi jo, men de aller fleste får dem i juni. ...det viste ikke jeg før jeg fikk et brev fra likningskontort i dag "vennligst ikke mas - du og 80.000 andre personer i Oslo får ikke oppgjør før i oktober" Dumt, jeg hadde i teorien allerede "brukt" de penga nå i juni! :-( Ambi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 9. juni 2004 #12 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg skal spandere iskrem på mine barn for det jeg får igjen. Det ble såpass mye igjen ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 9. juni 2004 #13 Del Skrevet 9. juni 2004 ...det viste ikke jeg før jeg fikk et brev fra likningskontort i dag "vennligst ikke mas - du og 80.000 andre personer i Oslo får ikke oppgjør før i oktober" Dumt, jeg hadde i teorien allerede "brukt" de penga nå i juni! :-( Fikk du brev? Sambo har nedret på sin selvangivelse, solgte aksjer i fjor. Siden vi ikke har hørt fra ligningskontoret enda troddejeg at vi ikke fikk pengene før i oktober, men man får altså beskjed om dette? :klø: forvirrendes det her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 9. juni 2004 #14 Del Skrevet 9. juni 2004 Om man sendte inn selvangivelsen litt sent (jeg bor sammen med verden sløveste mann), kan man da regne med å få i juni, eller er det sannsynlig at man må vente til høsten? Den ble vel sent på tirsdag/onsdag, og fristen var i helgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2004 #15 Del Skrevet 9. juni 2004 Ligningen blir lagt ut den 18.6 og alle skal ha fått pengene sine innen den 23. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå