Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leter etter et par fine skinny jeans. Jeg har hørt mye bra om dr.denim, men de skal visst utvide seg så fort? Noen erfaringer med disse? Om noen har tips, så er det bare kjekt om dere deler:)

Jeg er 163 høy og veier rett under 50 kilo. Er "velsignet" med brede hofter, og opplever ofte at mange bukser ikke passer fordi leggene mine har vokst litt i det siste. Ellers synes jeg det er vanskelig å finne bukser som passer fordi anklene mine er så utrolig spinkle;(

Anonymous poster hash: f9133...68b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gått ned en størrelse :) Er en xs/s og tok denne i s. Den sitter helt perfekt. Litt vier de seg ut, men ikke så mye som dongeribukser.

Anonymous poster hash: 5b78a...687
AnonymBruker
Skrevet

Ab over her! Mente at jeg tok den i xs. Haha

AnonymBruker
Skrevet

Ab over her! Mente at jeg tok den i xs. Haha

Hvordan er den i livet? Er redd jeg ikke skal få kneppet den når hoftene mine er så store:P

Takk for svar!

AnonymBruker
Skrevet

Du får mange forskjellige :) high waist, low waist også har de for noen måneder siden, fått en som heter sky high. Jeg har både high og skyhigh, og liker i grunn best skyhigh. Den ender i midjen, så det synes jeg er veldlig greit :) Er du stor over hoftene, vil den nok gå seg til der. Det som er veldig greit med stretchbukser, er at de "gir etter" der de blir presset på, så de blir bare utvidet nok til å passe, hvis du skjønner :fnise:

Buksen ser minimal ut når du først kjøper den, men når du får den på, så passer den :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får mange forskjellige :) high waist, low waist også har de for noen måneder siden, fått en som heter sky high. Jeg har både high og skyhigh, og liker i grunn best skyhigh. Den ender i midjen, så det synes jeg er veldlig greit :) Er du stor over hoftene, vil den nok gå seg til der. Det som er veldig greit med stretchbukser, er at de "gir etter" der de blir presset på, så de blir bare utvidet nok til å passe, hvis du skjønner :fnise:

Buksen ser minimal ut når du først kjøper den, men når du får den på, så passer den :)

Får driste meg til en xs :fnise:

Gjest Superwoman!
Skrevet

Anbefaler heller Now & Then, fåes også kjøpt på carlings. Er ikke fult så lange som dr.denim, men like stretchy, om ikke mer. :)

Skrevet

det er sant at de vier seg ut. jeg er 160 cm og har et par i str XS. de er veldig behagelige å gå med siden de er så myke og stretchy, men jeg kunne nok hatt XXS for de er ikke så veldig stramme som skinny jeans skal være. også er de altfor lange til meg, men jeg er som sagt bare 160. anbefaler deg å prøve jeansene som heter Kristen fra Gina Tricot. de sitter veldig bra og er tiiighte :)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hypen med disse buksene, foruten hvis man er 18 og supertrent. Bittesmå lommer og ikke noe løft på rumpa fordi stoffet er så tynt. Den så ikke ut på meg!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en svart Kissy i XS. Den er supertight, men veldig behagelig på. Da jeg prøvde den i butikken klarte jeg nesten ikke få den på, men nå sitter den greit - absolutt ikke vid! Bruker 24" i jeans ellers.

• Liker 1
Skrevet

Jeg forguder mine, tross brede hofter :)

Skrevet

Kjøp en størrelse for liten, altså en du såvidt får på deg i butikken eller første gangen du prøver den :) Etter et par timer sitter den perfekt! Mine favorittjeans, i tillegg til Levi's sine skinny tights

Skrevet

Jeg har flere av disse buksene, og elsker de! Jeg har ganske tynne ben, men litt stor rumpe i forhold til bena. Har brukt xs en stund, og det passet perfekt helt til jeg la på meg litt og buksen spjælet..Nå har jeg gått opp en størrelse, siden jeg har litt mage så er den litt stram over magen, men ellers sitter den kjempefint på. Holder på å slanke meg litt, så regner med at det med magen går over etter hvert.

Buksen tilpasser seg kroppsfasongen og sitter utrolig bra på. Man får også superfin rumpe i de, det er jo et pluss.

Eneste jeg ikke liker er at stoffet er veldig tynt, og blir fort slitt der hvor buksen utvider seg mest.

AnonymBruker
Skrevet

Har 4 stk av desse buksene, og elsket alle sammen rett etter jeg kjøpte dem! Men har vasket dem alt for ofte, disse buksene blir fort ødelagt om du vasker dem noen ganger, tynne i stoffet og "kreppete"! Vask dem så sjeldent som overhodet mulig!!!!

Anonymous poster hash: f585c...b97
Skrevet

Har 4 stk av desse buksene, og elsket alle sammen rett etter jeg kjøpte dem! Men har vasket dem alt for ofte, disse buksene blir fort ødelagt om du vasker dem noen ganger, tynne i stoffet og "kreppete"! Vask dem så sjeldent som overhodet mulig!!!!

Anonymous poster hash: f585c...b97

og bruk for gudsskyld ikke skyllemiddel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...