AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Min samboer (kvinne) var utro mot meg for ikke så lengesiden Nå sliter jeg veldig med og stole på henne. Jeg fikk henne til og slette ham fra sosiale-medier, men nå snakker hun om at hun "Angrer på en måte"..Hva faen?.. Og, jeg er alltid mistenksom når jeg ikke er med henne, når jeg er på jobb, så må jeg alltid ringe eller spør hva hun driver med ect, blir så sliten av dette.... Virker som hun ikke er ferdig med han hun var utro med siden hun vil kun være "Venn"... Feil av meg og nekte ho og snakke med ham?... Men verst er det jeg ikke stoler på henne, hvor hun er, om dem snakker på mail osv...Blir så sliten psykisk... Og hun blir sur og irritert når jeg ringen annen hver time på kveldstid når jeg er på jobb... Hun sier hun vil ha meg som kjæreste og han som venn...Men det funker ikke for meg då hun hadde følelser for ham for noen mnd siden, og var usikker på forholdet vårt. Jeg klikker snart!! Skal jeg bare slå opp, tenke på meg selv?...Eller satse på at "stormen" går over og vi får det bra igjen?..hmmm. M24 Anonymous poster hash: b3059...d93
Måndagsbarn Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Kommer disse følelsene til å bli borte? Føler du at hun tar deg på alvor? Det høres nemlig ikke sånn ut, hun høres egoistisk, usympatisk ut og er ikke til å stole på. Hvis overskriften i innlegget ditt stemmer og du føler at du vil være lykkelig som singel; gå. Du har ingenting å tape, denne jenta har vært utro mot deg og har ikke respekt nok for deg til å ikke ha kontakt med fyren i ettertid. Du må vurdere selv, men synes du ikke at du fortjener bedre? 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Kommer disse følelsene til å bli borte? Føler du at hun tar deg på alvor? Det høres nemlig ikke sånn ut, hun høres egoistisk, usympatisk ut og er ikke til å stole på. Hvis overskriften i innlegget ditt stemmer og du føler at du vil være lykkelig som singel; gå. Du har ingenting å tape, denne jenta har vært utro mot deg og har ikke respekt nok for deg til å ikke ha kontakt med fyren i ettertid. Du må vurdere selv, men synes du ikke at du fortjener bedre? Jeg føler ikke hun tar meg på alvor, hun blir bare sur når jeg prater om det... Jeg får det kanksje bedre uten henne, men mister jo nærhet og selskap....Men tror det er verre og gå rundt og tenke og ikke stole på henne..Vi har vært ilag i 5 år. Så og bryte er ikke lett uansett.. -TS Anonymous poster hash: b3059...d93
Gjest celine Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Har man vært utro, har man også litt å ta igjen på tillitsfronten. Så "vennskapet" med denne elskeren, bør hun se langt etter! Jeg ville blitt lykkelig single hvis jeg ikke hadde fått den respekten
Mike Waters Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 Sikker på at du blir lykkelig som singel da? Om dere ikke kan stole på hverandre så vil det neppe være særlig grobunn for et velfungerende forhold mellom dere!
LexSuperior Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 Hvis det er som overskriften sier så hadde jeg uten tvil valgt lykkelig singel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå