Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest heihade
Skrevet (endret)

Er dette noe dere opplever mye av ute i den virkelige verden også, eller er dette bare et trollefenomen på forumet her?

Selv er det sjelden jeg ser så mange amøber samlet på ett og samme sted og diskuterer tull og tøys som jeg av og til gjør her inne.

Hva kommer det av? Er det forsøk på humor som visse mennesker aldri går lei av? En haug med unger som har sneket seg på pc-en til mammaen sin etter leggetid? Eller er flesteparten av de som kommer med dumme, diskriminerende eller hatefulle utsagn oppriktige og har endelig funnet en plattform der de tør å uttrykke meningene sine? Har vi ingenting pent å si om det motsatte kjønn - genitals aside?

Endret av heihade
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lei av de bitre pikkene her inne, men ikke menn generelt. Er kun noen jeg får helt fnatt av. De er helt umulig å diskutere med, vrir om på alt, og tror de er talsmenn for alle menn. Men sånn ellers er jeg helt enig i at det er veldig menn vs kvinner her.. Er kjipt.

Anonymous poster hash: e2ef4...67e
AnonymBruker
Skrevet

De feige valpene må jo få lov til å syte en plass uten å bli sett på som en idiot irl^^

Anonymous poster hash: a4492...43e

Skrevet (endret)

"Mye" er kanskje å ta i, men det har skjedd. Det er mange som går rundt med sterke feministiske holdninger og kjemper en aktiv kvinnekamp, så om jeg kommer med en uskyldig kommentar (som i utgangspunktet kan ha vært spøkefull) i sosiale lag tenner de på alle pluggene. Når jeg drar ut har jeg egentlig lyst til å ha en avslappet og positiv ladet kveld, så jeg prøver å unngå slike situasjoner. De ender alltid på samme måte, at kvinnene til slutt tyr til personangrep eller prøver å vinne over folk rundt med hersketeknikker. Like greit å styre unna den slags.

Endret av Eriks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...