Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp. Har du noen gang tvilt på om du noen gang kom til å møte din "sjelevenn"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg faktisk aldri tenkt over. Jeg har bare tatt det som det kommer. Hadde jeg fremdeles vært singel hadde jeg nok vært litt bekymret og tenkt over om jeg faktisk ville treffe Mr Right, men jeg traff min da jeg var 20 så jeg rakk liksom aldri å fundere på slikt. Men jeg vet ikke helt om jeg "tror på" slik som Mr Right og sjelevenn. Jeg tror ikke det finnes én eneste perfekt partner for alle her i verden. Jeg tror vi kan bli glad i og ha et godt liv med ganske mange forskjellige mennesker, og at det egentlig er mer tilfeldigheter som avgjør hvem man faktisk blir sammen med, og at alle må jobbe litt for å få et forhold til å fungere over lang tid uansett om man er sjelevenner eller ikke.

Skrevet

Jeg har tenkt på deg gang på gang..Er vel egentlig enig med Arkana (elsket serien forresten..)...vet ikke helt om jeg tror på "mr.right"..Hvem som er den rette er hva en gjør det til!...Jeg har alltid fått høre at jeg er så innmari kresen når det gjelder karfolk...men så har jeg funnet meg en som er helt super og ja:)....en skikkelig lekekamerat, kompis og elsker....

Skrevet

Sjelevenn og sjelevenn... tror ikke helt på det. Tror det finnes mange rette, som flere (alle) her over også er enige i.

Men jeg har alltid, helt siden barneskolen, hatt en ekkel følelse av at jeg aldri kom til å bli gift/finne meg en mann som er glad i meg. Den følelsen blir sterkere og sterkere. Nå er jeg 30 og singel. Sukk...

Hadde tatt til takke med Mr. almost right også :)

Skrevet

Ja, det har jeg vært. Jeg har også vært sikker på at han ALDRI ville dukke opp. Men når jeg sluttet å lete så kom han jammen helt av seg selv :wink:

Skrevet

har ikke hatt tid til å tenke på det :P traff darlingen når jeg var 15, og jeg fikk min første kjæreste når jeg var 16, han var et dårlig emne.. hele tiden hadde darlingen en spesiell plass hos meg, og jeg ble på en måte dratt mot han, så jeg har alltid tenkt på han som mr.right ;)

Skrevet

Ja, har nok det. Eller, burde vel skrive jeg GJØR det.

Jeg tror nok aldri jeg kommer til å finne noen som vil elske meg nok til å være sammen med meg for resten av livet. :-(

Gjest Muslingen
Skrevet

Jeg tror ikke på Mr. Right. Den ene liksom. Jeg tror man kan passe sammen med mange mennesker. Jeg har funnet en av dem jeg passer godt sammen med, og ham skal jeg gifte meg med.

Jeg tror på sjelevenner, men det er ikke dermed sagt at det er en "kjæreste". Kan like gjerne være en man blir god venninne med... :)

Jeg har ikke noe romantisk syn på parforhold generelt. Det blir slik man skaper det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Leste en plass at for å finne en sjelevenn så må man først finne seg selv, eller sin egen sjel, ellers vet man ikke helt hva man leter etter å da er det vanskelig å finne de. Men de er kanskje litt sånn guru høytsvevende? Men man kan kanskje finne flere, etter hvert som man finner seg selv 8)

Skrevet
Hadde jeg fremdeles vært singel hadde jeg nok vært litt bekymret og tenkt over om jeg faktisk ville treffe Mr Right' date= men jeg traff min da jeg var 20 så jeg rakk liksom aldri å fundere på slikt.

Jeg og mannen ble sammen da jeg var 16 og han var 20. Det skjedde så fort, han var min første kjæreste og jeg hans. Plutselig var vi sammen, og siden har vi vært det *ler*

Gjest Hillary..
Skrevet

Ja, for han skjønner jo ingenting... :ler:

:grine:

Gjest Anonymous
Skrevet

Siden jeg er hankjønn oversetter jeg til "Miss Right". Jeg er enig

med de fleste foran: Jeg tror ikke på den ene rette.

Jeg tror at det er ganske mange som jeg kunne passet

ganske bra sammen med over lengre tid. Så utfordringen

er ikke først og fremst å velge den rette men å gjøre den

man velger til den rette for meg. Jeg tror at noe av det viktigste

for å bli lykklig er at man klarer å dyrke romantikken

og troen på den ene man (ganske tilfeldig) har valgt.

Jeg kommer ikke til å gå fra hun jeg har nå. Samtidig ser jeg

med et halvt øye mange andre flotte damer som jeg tror

at jeg ville hatt det like bra med. Og hadde jeg valgt

en av de så hadde jeg blitt hos de og dyrket de. Og jeg

ville ikke forlatt de selv om jeg hadde truffet hun jeg har valgt

nå og som jeg ikke vil forlate for de andre. Skjønner?

Skrevet

Nei. Alltid vært optimist - og jeg fant han jo! :P

Gjest Hillary..
Skrevet

Jeg kommer ikke til å gå fra hun jeg har nå. Samtidig ser jeg

med et halvt øye mange andre flotte damer som jeg tror

at jeg ville hatt det like bra med. Og hadde jeg valgt

en av de så hadde jeg blitt hos de og dyrket de. Og jeg

ville ikke forlatt de selv om jeg hadde truffet hun jeg har valgt

nå og som jeg ikke vil forlate for de andre. Skjønner?

Er det rart man begynner å lure på en del menn? :veldigsur:

"Skjønner?"

Skrevet

Er det rart man begynner å lure på en del menn? :veldigsur:

"Skjønner?"

Syns faktisk ikke dette var så uforståelig jeg. Man tar et valg og holder seg til det. Underveis møter man mange menn/ kvinner som man sikkert også kunne levd lykkelig i alle sine dager sammen med, men fordi man altså har valgt dette ene mennesket oppsøker man ikke de andre.

Å "se med et halvt øye" på andre høres vel bevisst ut for meg, men vi lurer vel alle en gang i blant på hvordan det ville være å leve med en annen enn den partneren vi har valgt... :wink:

Skrevet

Ja, jeg var i tvil helt til jeg traff han.

Vi var da 21 år gamle og hadde ingen andre forhold bak oss.

Det tok ikke mange månedene før vi giftet oss, og vi nå vært lykkelig gift i snart 5 år, og har ei datter på 2 år.

Gjest TomKrus
Skrevet

For noen virker det som om mr. og ms. right finnes:

Right

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...