AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har tenkt på noen ganger å bli singel, for å bli fri for mannfolk og stress. Når vi blir virkelig sur på hverandre sier han at jeg bare skal komme meg til helvete ut (han gjorde meg hjemløs ifjor), og han truer når det passer han best. Jeg er virkelig ikke lett bestandig, som få kvinnfolk er. Når jeg først blir sint, så renner det over. Men når han nevner at han savner narkislivet med amfetamin og kokain blir jeg helt vill! Han skjønner ikke hvorfor jeg reagerer og blir sint. Jeg tenner med en gang det blir snakk om slike stoffer. Anonymous poster hash: 770d5...c6a
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Hvorfor er du sammen med en som savner narkislivet og som i tillegg hverken snill eller forståelsesfull? Flytt ut uannsett du. Anonymous poster hash: 4f27f...cd4 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Bruker dere narkotika? Dette høres ut som et forhold der en av dere - i dette tilfellet mannen - har overtaket. Å han tyr til trusler for å markere sin makt. Virker som et lite konstruktivt forhold, å du burde komme deg unna. Da slipper du ihvertfall å bli kastet ut. Nå antyder du også at du til tider kan være vanskelig å ha med å gjøre, så dette forholdet har nok ingen framtid. Et forhold skal også tåle krangler og uenighet uten at den ene parten trues med å kastes ut. Anonymous poster hash: 2da78...b1a 2
Gjest Chloe87 Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Hadde bare flytta jeg. Mvh ei som ble kasta ut fordi kjæresten heller ville ruse seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå