Gå til innhold

Ny kjæreste - ny kysseteknikk? Eller dårlig kysser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på med en fyr nå. Alt er helt supert, men de få gangene vi har kysset, har ikke teknikkene våre matchet. Er dette naturlig, eller er jeg bare en dårlig kysser?

Anonymous poster hash: 1ded5...7d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naturlig! Min erfaring er at sånt går seg til :)

Skrevet

Hjelper nok litt om en av dere ikke tar overtaket, slik at kun den ene "styrer", da blir det ikke full krasj. Men så kan det jo hende at dere liker det forskjellig, så det er nok bare å prøve seg frem...Til slutt får dere nok en god teknikk :)

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer var faktisk litt dårlig kysser når jeg traff han. Uff, stygt å si det kanskje men det kriblet uansett i magen av han og nå kysser han som en gud ;)

Anonymous poster hash: 9d6b4...9a1

Skrevet

Det er noen som rett og slett kysser som en vaskemaskin på syre, enten med forferdelig mye slafsing (hallo, jeg er ikke en slikkepinn), roterende tunge eller rett og slett bare har det fryktelig travelt med "fiskemunn-metoden" (se for deg en fisk som åpner og lukker munnen hundre ganger i sekundet). *grøss*

Har vært borti en del av dem selv, og etter litt veiledning har de blitt hundre ganger bedre på å kysse. :fnise:

Litt direksjon vil hjelpe. Snakk for all del om det og vis hvordan du foretrekker å kysse!

Skrevet (endret)

Slik var det med meg og kjæresten i begynnelsen også, de første kyssene var fantastiske, men jeg hadde aldri kysst en som kysset på den måten. Men det gikk seg til etterhvert og nå er alt kjempebra!

edit: skrivefeil

Endret av Crystallized
Skrevet

Naturlig! Min erfaring er at sånt går seg til :)

Enig!

Tok vel kanskje en ukes tid eller sånn.

AnonymBruker
Skrevet

En jeg var på flørten med var en dårlig kysser. Han kysset med åpen munn, mye spytt og propelltunge og han ble heller ikke bedre med tiden. TurnOff!

Anonymous poster hash: 6c7a1...fc6
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...